isabelle98johansson

Alla inlägg under oktober 2011

Av isabelle johansson - 31 oktober 2011 15:24

hehe har köpt GODIS för ( 47 ) det är as billigt var mer än ett kilo! och så har jag köpt 3 senses för ( 10 ) kr ojoj oj vad  ska man säga sen fick man åxå godis när man gick på bus eller gidis eller vad man ska såga? <3 men idag så har man kollat lite på fb och varit ute och tagit kort ... och så har jag varit med felicia <3 hon har sovit hos mig 2 dagar <3 hihi det var kul ... <3  men nu ska ni få se cooooooooooooooooooooooooooooooooolasste katten findus 110% coolast??? eller?  

Av isabelle johansson - 31 oktober 2011 15:17

 spelar fastball 2 så att jag blek ... ne skojja men var en cool bild som jag la upp ... <3 eller vad tycker du? <3 puss puss 

Av isabelle johansson - 31 oktober 2011 15:12

hehe blev typ ädå ganska nöjd...? kommentera vad du tycker!




klass fotot <3 <3 <3 <3 5-6:an!!!   

 
Av isabelle johansson - 31 oktober 2011 15:05

har inte bloggat sorry men har inte haft tid... 





hihi <3 

 


 här kan man se ut om man heter ISABELLE ;)

Av isabelle johansson - 26 oktober 2011 20:22

hej hej ... vetu? idag har jag haft gyma och det var typ kul :D men... en sak med dagen var inte så kul...... :'( 





aja ska typ gå nu pöss pöss ps, e singel ;) thihihi <3pöss pöss

Av isabelle johansson - 25 oktober 2011 15:08

hej och du puss puss....du? vetu? <3 puss<3hej hej ...hej vetu? vill du veta en sak?okejj bra du sa ja!  jag ...längtar till jul! 












































































































































puss<3

-_-

Av isabelle johansson - 25 oktober 2011 14:45

har typ inte gjort så mycket idag... nu har fanny åkt hem fast hon km 4 halv 5 igen...



men just exakt nu så lysnar jag på musik och ska typ cilla lite.. <3





   min  sötaste kanin <3 fast död 






 typ as fin bild! <3 

Av isabelle johansson - 24 oktober 2011 19:26

 

 då har man en ny header! <3 vad tycker ni???

Ovido - Quiz & Flashcards