isabelle98johansson

Alla inlägg under augusti 2013

Av isabelle johansson - 25 augusti 2013 18:48

             


känner bara att jag är tvungen...

Av isabelle johansson - 18 augusti 2013 19:27

skolan börjar imorgon *helvetet*  höhö.. ska typ kliva upp vid 5 imorgon.. :( man måste hinna göra sig iording osv juuu och hinna äta för annars typ dör man eftersom att man typ går till klockan 15;00 fast vi vet ej har inte fått ngn info om det :/ och e typ inte god mat höhö :/  kommer seriöst vara döende imorgon, kommer typ inte kunna somna ikväll fast jag borde sova snart tyyp men kommer typ somna 05.00? *LYCKA TILL* till mig imorgon att dö :D  har varit på min tremännings  konfrimation det var kul men sjukt jobbigt när dom snacka om gud 24/7 hehe..  klev upp typ nå vid 07;45 för att hinna^^men aa          

Av isabelle johansson - 15 augusti 2013 02:54

Här kmr lite snapchat bilder eller vad man ska säga :3 hade kunna lägga upp fler men då fuckar säkert min mobil och appen sönder :( så aa bjuder på lite bilder:) ?

Av isabelle johansson - 13 augusti 2013 01:36

är små sur och less... berättade för F hur allt låg till.. "hen" och nu känns ALLT fel.. :/ nu får jag inte vara hemma sj.. och sen så nu får jag inte ha sov kompis den här veckan för skolan börjar snart och måste "komma i rutiner" -.-' och måste verkligen prata med min amanda! saknar henne sjukt mycket och har hänt så sjukt mycket... så de känns som att hon inte känner mig längre... jag känner knappt mig själv... visste ve, jag var där ett tag.. men vet inte längre.. (en speciell person) märker till och med att jag håller på att föränddras:( då äre verkligen inte bra.. och känner mig typ inte som mig själv längre... de e inte bra.. jag lixom bah känner inte mig själv längre..? snart börjar ett nytt HELVETE.. =SKOLAN= venne vad jag skriva mer så bye bye    

Av isabelle johansson - 12 augusti 2013 02:04

                                   

Ovido - Quiz & Flashcards