isabelle98johansson

Alla inlägg under december 2014

Av isabelle johansson - 10 december 2014 07:21

de var ett tag sen jag blogga men har varit mycke på sista tiden, har mått dåligt och haft mycket ångest så har inte orkat bloggat, men bortsett från att jag har mått dåligt har jag haft kul på helgerna! Ska göra ett inlägg om det senare!

Av isabelle johansson - 5 december 2014 00:40

Var ute på lång promenad haha så glömde jag vantarna ::

Av isabelle johansson - 3 december 2014 07:28

idag är det skola kommer ha det vartannan dag sen prao vartannan de känns bra:) och halv dagar då de är skola, de som e sjukt jävla jobbigt är att dom alltid ska prata om gymnasie! Fyfan! Måste säga att jag mår sjukt dåligt av när dom pratar om gymnasie usch :(

Jag har ångest typ varje kväll å varje gång jag tänker på gymnasie å att vara i skolan, all stress, all press på utseende, ska iaf försöka klara av den här dagen med att må hyfsat men man får väl se :/

.

Av isabelle johansson - 2 december 2014 07:51

Av isabelle johansson - 1 december 2014 22:27

Igår sov jag typ 1 timme på natten.. Kul jao., fast nä!!
Har varit sjukt trött idag! Somna fan på bussen å de var inte likt mig, aja imorgon har jag prao, får se hur de går:)) hoppas iaf jag e mindre trött imorgon

Ovido - Quiz & Flashcards