isabelle98johansson

Alla inlägg under december 2012

Av isabelle johansson - 7 december 2012 08:42

https://www.youtube.com/watch?v=BmV2zPXMzdI en bra låt :))


ISAK DANIELSSON <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

 

 

me love han!!!

 

 

är även ett fan till  1D <3<3<3<3<3<3 !!!!

 

HATAR jb bajjs ... mohahhaha

 

älskar ULRIK MUNTER!! <3<3<3<3

Av isabelle johansson - 7 december 2012 08:24

hej hej =))) asså igår hände det mycket kan jag lova... jag gjorde en mumie av en brääts,,, och en kista med E sen så redovisade vi SO arbetet om egypten grejs i forntiden... hehe       jaoo nu har det åxå livit kallt... från -12 till -21 .. hehe skillnad... under natten så steg det..   så jag har typ inga vama skor ;P eller jo lite halvt  varma ^^


idag så hade jag sov morgon :) jag åkte med farmor .. stackars henne skulle vara på lucia firande.. så typ var vi as sena ... :'(



hahaha är as glad!!!         mohahha... ja men ska till jenny ;DDD as kul haha vi var med varandra när vi var småa!! sen så tappade vi kontaken :( vet ej vrf jo fresten jag bytte dagis... och nu är vi as bra kompisar    är jätte tacksamm för att du acsepterar den jag är.. jag e lixom ganska crazy!  hehe ^-^  men men ska vara med dej i helgen:'DDDDDDDDDDDDDDDD

hahaha ett minne som jag inte kmr glömma.. :) är när vi satt på bussen och jag typ skradde hela buss resan ^^


http://missbladdy.bloggplatsen.se/ kolla gärna hennes blogg :DD


men bye bye alla söööta !! <3333

Ovido - Quiz & Flashcards