isabelle98johansson

Alla inlägg under november 2012

Av isabelle johansson - 9 november 2012 06:20

godmorgon för den delen.....


de första man får göra på morgonen är att jag får skura... gordon kissa på golvet och sen är jag den ända som är vaken så har de droppa när han har gått... blääää får ju bara hoppas på att man hinner äta bye ha en trevlig dag

Av isabelle johansson - 7 november 2012 06:09

godmorgon alla.... :) haha har hunna platta hårer och så ska man gå och göra frulle haaha... så hör jag att gordon låter i farmor och farfars rum så typ släpper jag ut han.... så när jag kommer ner aå frågar jag om han vill ha mat så låter de EXAKT som att han säger MM läskigt... <3 o_O ajja bloggar mer sen byw

Av isabelle johansson - 6 november 2012 22:25

haha jag har nysigt 13 gånger idag och 4 i duschem men inte i skolan :0 jo 1 gång men lägger upp bilder imr!!

Av isabelle johansson - 5 november 2012 18:05

blä blä blä...... hmmmm vad ska man säga..... mer än att man mår som man mår man har bättre dagar mindre bra dagar har mindre bra idag.... TÄNKER ofta på att jag vill byta skola vill flytta från luleå....... men vissa saker säger mig att jag borde det att jag INTE borde det vet inte vad jag ska lyssna på ... vet inte vem jag ska prata med man kan inte alltid prata med någon funderar om jag ska göra en anoym blogg med mina känslor....



jag vill flytta till stockholm eller gbg ... där vet ingen vem jag e eller några i bgb :D hehe men aa sen vill jag komma bort från allt svårt alla mina mardömmar och att jag är osäker på mig sj .... jag vill inte mer vrf ska livet vara så jobbigt??????? ;O </3  typ vill dö eller ngt.... ni vet inte mina känslor .. det är bara en jag kan lita på som vet HELA mitt liv ungefär....   eller vet ej hur jag ska förklara dt kär blev ett komplicerat inlägg men aa vill få ut att jag vill flytta men ändå inte ... vill byta skola, vill inte bo i luleå .... skulle vilja göra en blogg om HELA mitt liv ;3 fast skulle inte våga på den här bloggen............ ;P

Av isabelle johansson - 5 november 2012 11:23

hej... asså de e jätte hemskt jag drömmer marddrömmar om mina föreldrar... :'0 att dom blit mördare , blir förföljda , skär sig själva , djupa sår , blir hotade , är på fyllan..... vad ska jag göra? för att inte drömma sånna saker? :'0 de är jätte jobbigt att vakna upp till de :'/ snälla behöver hjälp .... jag drömde en sån dröm inatt och idag ska jag plugga och har typ inte ens kollat på frogorna och vi har prov imr inte kul och ännu värre när man har haft en marddröm :'0 :'/ ajja ska FÖRSÖKA plugga snart o_O

Av isabelle johansson - 5 november 2012 00:28

godnatt alla sötizar <3<3 GODNATT och sov!<3<3<3<3<3

Av isabelle johansson - 4 november 2012 21:21

hej alla pigga läsare... hmm... jag och min söta syster gick 5 km idag :'0 aen när jag kom hem så typ var jag hur seg som helst och tänkte vila men de fick jag inte... :'/ haha så jag gick i duschen ... duschade säkert i 20 min fattr it hur.. eller jo var så trött och sef... så ja ... sen när jag torkade mig så typ tog de lika länge :'/ hehe.... sen så har jag tagit 2 bilder på mig som jag lägger upp snart till alla mina söta läsare! ;) <3<3<3<3<3 BYE o_O

Ovido - Quiz & Flashcards