isabelle98johansson

Direktlänk till inlägg 10 december 2014

Länge sen.

Av isabelle johansson - 10 december 2014 07:21

de var ett tag sen jag blogga men har varit mycke på sista tiden, har mått dåligt och haft mycket ångest så har inte orkat bloggat, men bortsett från att jag har mått dåligt har jag haft kul på helgerna! Ska göra ett inlägg om det senare!

 
 
Oslofru

Oslofru

10 december 2014 07:59

Stackars, det är inte kul att ha ångest. Hoppas det går över snart så att du känner dig bättre igen. kramar

http://www.oslofru.com

isabelle johansson

20 april 2015 00:38

Åh men tack:) det värmer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelle johansson - 12 oktober 2015 11:19


Idag är de måndag, fett seg måndag, nu ska jag ha möte på soc... Hoppas verkligen att de går bra med första kontakten nu ang att jag är gravid. Jag kan bara hoppas på att allt går bra ;p ...

Av isabelle johansson - 11 oktober 2015 23:53


Haha vet att de blir väldigt många inlägg nu men måste skriva av mig få ur mig allt på nå sätt :p Detta klarar jag oavsett om de kommer vara otroligt svårt men detta är min dröm och har alltid varit att få barn/bli gravid.. Förr förra inlägget var i...

Av isabelle johansson - 11 oktober 2015 23:46

Mat hjälper alltid! Resten av kvällen har bestått av detta! Tack till er som funnits här för mig! Verkligen! Det betyder otroligt mycket och de tror jag ni förstår ...

Av isabelle johansson - 11 oktober 2015 20:57


Detta kommer bli ett djupare inlägg... Jag är i vecka 7 i graviditeten... Jag fick ett sms "jag får bara mindre och mindre känslor för dig varje dag sen du blev gravid. De är slut. " å massa sånt... Du sa även att du inte är redo att bli pappa visst ...

Av isabelle johansson - 2 juni 2015 14:38

Idag är jag ledeig och det innebär att det är Tisdag är oerhört trött vill bara sova egentligen men Amanda ska komma hit senare och min pojkvän om han mår bättre som man får hoppas på! Han har migrän och jätte ont i ryggen så han kanske inte orkar ko...

Ovido - Quiz & Flashcards