isabelle98johansson

Alla inlägg under oktober 2013

Av isabelle johansson - 23 oktober 2013 12:01

                                                                   



På Fredag så kom Amanda till min skola och var 2 sista lektionerna. Sen efter vi slutade så åkte vi till stan vi kollade efter pressenter och slog in dom och det gick jätte "bra" haha x'D senare kom hennes mamma och jörgen och hämtade oss. Vi åkte och handlade godis för typ 82 kroner ^^ i am just say OMG

När vi kom hem så åt vi middag, resten av kvällen så såg vi på skräckfilm och år godis och helt RANDOM så börjar hon skratta åt ingenting det var typ läskigt  


På Lördag så vaknade vi klockan 10 vi gjorde oss iordning och åkte till happaranda (ikea) Jag köppte 5 lukt ljus :)
och Zoo godisar typ 2 påsar för 10 kr :)

vi kom hem vid 9 kanske vi lyssnade bara på musik tills vi kom på att vi kunde testa hennes klakiskor ;)



Söndag så fyllde hennes mamma år då grattade vi henne ett tag sen åkte vi till stan sen åkte jag hem och bara tog det lugnt eller asså allt var knas sen jag lämnde amanda men orkar inte gå in på detaljer och grejer :'P



nu idag så har jag bara tagit det lugnt och haft skola :/ hahah^^ sen så blir det att fara hem

Ovido - Quiz & Flashcards