isabelle98johansson

Alla inlägg under november 2013

Av isabelle johansson - 30 november 2013 10:28


Hahah ja jag är kär i skoter typ^^längtar som fan att få köra blir nästan sur för att jag längtar så mycket   


as skön video... sörby sak :D


Av isabelle johansson - 30 november 2013 10:17

hellue ska beätta lite nu hära ;)


ONSDAG: var på stan med den underbaraste vi köppte underkläder^^ 3 troser en mössa + en bh hahah XD
TORSDAG: var med min älskade<3
FFREDAG:
var på skolan, hade äckel jävla basket och mötte andra åttan -.- sen fick jag panik för AMANDA skulle typ inte  hinna med bussen för g-stad bussen e CP så fick helt PANIK.... sen så löste sig allt o allt gick super bra :D sen åkte vi hem, gick ut med hunden, laga palt.. det gick "bra" nej men det gick bra för att vara oss att laga mat :'D, sen såg vi på "portkod 1321" för vi ville inte se skräck när Gordon var hemma nej men ahhahahha nåt sånt XD, sen så typ sov Amanda hälften av den tiden :) <3, sen så bah när klockan var 01:33 typ slog jag på musik och börja träna :O  hahah omfg sen börja jag bete mig som att jag gick på droger seriöst ^^ fattar inte hur det gick till för var verkligen som att jag gick på droger^^sen vid typ 4 på natten så somnade vi ^^


tänker länka några kul låtar haha XD  mobba inte^^



DET ÄR KONSTIGA LÅTAR JAA

Av isabelle johansson - 13 november 2013 23:51

Hellue är påväg att sova nu är sjukt trött.. :( få se om man ens kommer kunna läsa det här imorgon. .
Känns som att jag bara absolut inte till skolan imorgon är så sjukt mycket :(
Imorgon är de glosor till engelska och mathe prov *kan absolut inte något* av matten, sen så skulle man läsa typ en bok de jar jag inte heller gjort :( och imorgon har jag åxå nå himla utvecklings samtal grej vet inte vad de heter^^
Och nästa becka har vi bo prov :'(
Sen äre nå bilder typ 27 bilder... som man ska rita :p kommer typ dö :( så godnatt sovgott?

Av isabelle johansson - 6 november 2013 12:40


 

   

Hellue :)

sitter och väntar på att skapa grejs ska börja.. börjar ungefär 13.00 ^^ sitter och äter choklad hehe *-* saltlakrits MARABOU  


Har sjukt tråkigt ska bara hem sen o göra nåt läskigt rit grejs från en bilduppgift.. ._.
 (tror jag)



Av isabelle johansson - 5 november 2013 21:16

         


Några bilder jag är nöjd med från en bild upgift :3


Av isabelle johansson - 2 november 2013 23:13


       



Igår så var jag på ett halloween party det var super kul! :) bästa halloween festen i think.. på länge iaf ;)


Förra lördagen så gjorde jag och pappa hål i ögonbrynet :') jag trodde det skulle göra mycket ondare än vad det gjorde ^^är nöjd och så med det :)

haha lite kul "far och dotter gej" nej men nåt sånt ^^ haha ^^men lyssnar på musik just nu ska inte göra så mycket annat.. imorgon är det iaf innebandy :P

Ovido - Quiz & Flashcards