isabelle98johansson

Alla inlägg under januari 2012

Av isabelle johansson - 30 januari 2012 15:01

hej fattar inte hur jag kan bara så dålig på att blogga... ;P MEN MEN i torsdags så var vi / skolan på teknikens hus.. efter dom alla hade typ åkt hem så stannade jag och fanny där .... ja så ni vet vet det ... hehe vi hade hade lite tråkigt fast vi gjorde papper för att tisfördröjja tiden ;O 


haha nu vet ni hur flumm jag är... 


på fredag så åkte jag till emilia :) och vi / jag vaknade kl 7 på morronen .... men sen så gjorde vi inte så mkt tror jag eller jo vi åkte till mig ... och vi hyrde film och köpte typ läsk jag köpte i milliliter läsk och 1 godis ;O jaja men så kan det vara...  sen så åkte emilia hem vid 10.... och vid 2 så spydde jag .. gick sov sen, sov till och från till kl 7 på kvällen då ropade jag på farmor och sa vad e klockan ? då svaradeju hon (ofc) 7 jag ba på kvällen eller morronen ? svaret jag fick var : "kvällen"  jag bah: men ååååh kan det inte bli en ny dag? ;O  



skev nåt liknande på fb ni kan få se det om ni vill... 


hmm... är trött!

var med Emilia och nu e jag hemma... vaknade kl 7 idag och igår och emilia åkte hem vid 10 och sen vid 2 så spydde jag.. ;P och nu har jag 39 graders feber... och vid kl 7 på kvällen så ropade jag till ( Monika J ) farmor och frågade vad klockan var... och sa ju hon 7 jag svarade jag: men åååhh jag vill att det ska vara en ny dag! ( det känndes som att det var en ny dag för jag har ju sovit till och från sen 2 ;P )




hehe... och ja har ju lite feber nu..        orkar ej skriva nå mkt mer just nu.. PÖSS PÅ DEEJ <333 

Av isabelle johansson - 25 januari 2012 15:34

Hej! gissa? idag har jag och snällaste Johanna planerat idrotten ;P njo det tog 2 lektioner för oss att planera... hmm... men det gick typ bra säger vi... okay då det gick väl bra då... hmm... vad ska man säga? har typ haft en bra dag ?! har du det? haha slumpade blogg igår... då kom det typ upp en cool/söt blogg....  thehe , ajja ni kanske märker att jag gillar skriva massa punkter? ;O haha mupp <333 i am the mupp mohaha <3  men jag har ju värdens bästa kille... tycker jag iaf.. ;')    igår så skrev jag på ett sms till han jag skrev jag gillar inte mitt utseende.. och då skrev han : Det borde du så snygg som du är! <333                                    fast så klart så är det ju inte bara drf han e bäst...!? <3333    thihi love you :') <33   
































Av isabelle johansson - 24 januari 2012 16:18

hmm :$ höll på att frysa igäl när jag gick hem ... jag bytte låt på min mp3.. den har typ tröga knappar så ja och det var typ 16 minus =( 

Av isabelle johansson - 24 januari 2012 14:38

Hellow! hej har typ inte gjort så mkt idag har mest bara varit i skolan... och det ända som var någorlunda kul var väl bild??  kom ju nyss hem så har inte hunnit göra så mkt .. jo när jag kom hem så åt jag en macka och hittade en coca cola <3 men den var avslagen :£  hmm... vad ska man mer säga? är jag så dålig på att  blogga så att ni INTE kommenterar ????  



ajja ni kan få en bild ;D 


FINDUS <333 

Av isabelle johansson - 23 januari 2012 17:08

hej :) vad har alla gjort? förlåt om jag inte har bloggat på länge... :( kan jag gott göra det med bilder? 



det har hänt JÄTTE mkt!!!

har hunnit vara med felicia och elma och fanny och emilia ;D <3 

LOVE

och så har jag varit kattvakt.. men nu är jag det och ska vara det till den 9 mars tror jag till ludde <333 ludde <33

jaapp det här är åxå ludde <333

love you gölliga katt ;D  


jag!!! 


 LOVE!!!!


ser ni inte hur jag njuter? ;O           



jag ;P                  haha love mario ;P  <3 

MIMMI pigg <33

cute         

 OFC

härliga sommar , vill ha tbx sommaren ;D <33 kom nuuuu!!!!


 vinter är ju åxå kul!!??

sad?    

 gammal bild? jao                                                fil bild!?       hej hej     pappas skoter :D <333 LOVE att åka skoter det är livet!!!!!  det är det ROLIGASTE man kan göra på vintern ? eller? !!!

jag fast gammal bild              en annan skoter i vårat garage?!!!!! ;D <333

puss<33       en jätte gullig kattunge ;) <3

  JAG:$                          MIN ÄLSKADE FINDUS SOM JAG ÄLSKAR MÄST AV ALLT SKULLE INTE KUNNA KLARA MIG UTAN DEEJ DU FÅR ALDRIG FÖRSVINNA :$ <333


ur gammal bild ;D <33



 nått flumm jag hittade på min mobil :$       







 göll


 i am the mupp ;$              gammal bild men bjuder ;£ 








               

   


       en fin bild som jag har tagit...???




 min kusin fick denna mat på en resturang ;D <333







 jag när jag var liten ;D <33    


Av isabelle johansson - 22 januari 2012 21:50

Nu såhar jag gjort en ny header till issa! :D den blev inte så bra men... :D

By:feliciajacobsson  

Av isabelle johansson - 5 januari 2012 17:45

hej har haft 38 till 40 graders feber sen jul inte det roligaste.. men men har inte orkat blogga darför men har börjat bli bättre =3 men jag bleb bättre för 3 dagar sen men då gick bara febern ner lite smått...  men nu e jag faktiskt nästan frisk :) har haft jätte tråkigt så fanny kom till mig :) har lite små muppiga bilder sen dess... menar det men undra om man får lägga upp dom men ett tips vi var INTE serrigösa :P men i morron så ska man vara med finaste elma <33 okej okej jag kan väll lägga upp bilder om ni vill det ? :O



vet ser drogad ut men som sakt var ju sjuk    sötis <33 men synd att det var suddigt :P

sötis <333

våran fina julgran med julklappar under haha nästan hälften var mitt nä men gick ganska stora paket ... dom hade inte tydligen tomten ännu kommit med ännu på bilden       hihi

jag på jul ... hade feber :P

jul fint...                   sörre paket :) alla stora var typ till mig :o





<333



julskinka<3333333

haha söt man är .... NOT 

en söt bild som min kusin tog ( rasmus ) :) <33 

jag som ser muppig ut :P                 

jag på jul 

jag och min ÄLSKADE pappa <33 LOVE you pappa 

söta findus =3

      ZÖTISS <33333




mirran.... 



farfars godaste köttbullar <33  seriöst det godaste på julbordet <33

 fick ett fint packet av Johanna <333      en fin julklapp som jag ville ha som jag åxå fick :) <3333         haha bara en muppig bild .... 


   en as bra bild på raketerna vi sköt ... <33         

nån bild som typ bara va på kameran

nån som sköt raketer bakkii garaget :P 

haha jag fan vad muppig man e !!!!!!!!!!! 

mupp bild jaop 

lägger bara upp alla bilder nu från kameran så ni vet muppiga eller inte säg vad ni tycker !? 

            






1.                                2.                  3.

4.                              5.                   6.         7.            8.                9.             10. och så att ni vet bilderna som kommer nu är med fanny ....                   11. så ni vet vi hade muppigt kul     och ja vi är FINAST                          12.                                        13.                                           14.                                                                      15.                    16.

                         17.                                                     18.                                   19.                                20.                    21.                        22.             23.zötiz <33

             24.                25.              26.    hostade just när fanny tog en bild :P                  


27. fin fina fanny                       28.                            

             29.                                          30. fick tröjan i julklapp        den var från Thailand :) <3  är sjukt glad att jag fick den :)                                                31 --->

 suddig det e synd :P 



   haha jag och fanny till sist   

Ovido - Quiz & Flashcards