isabelle98johansson

Alla inlägg under april 2015

.

Av isabelle johansson - 29 april 2015 18:54

Idag har jag varit i skolan å fick ångest sista lektionen och sen dess har jag varit as trött :/
Har typ varit i min egna lilla bubbla. Inte kul.. Morgonen börja bra iallafall men sen gick de över till ångest men just nu mår jag ändå okej för är ganska trött.
Igår kväll bestod kvällen av ångest, var tjej kväll på stan så ah var där med Jossan men fick jätte mycket ångest pga allt folk,varmt var även för mätt för hade ätit as mycket mat, kände mig as tjock, usch... Annars var de mycket härliga dagar :)

Av isabelle johansson - 22 april 2015 14:24

nu är jag påväg in till stan å ska träffa en gammal saknad vän, Amanda?? är så glad att jag börja prata me henne igen. Hoppas bara allt går bra den här gången, och inte slutar som sist, men båda har blivit mognare så tror de kommer bli bra :)

Av isabelle johansson - 20 april 2015 00:38

Usch för vissa dagar... Hela morgonen hade jag mens värk, brukar knappt ha de ens... Sen har jag haft ångest hela kvällen, vet inte vad jag ska göra, kan inte hjälpa mina vänner längre att må bra.. Allt känns bara fel på fel, känner mig ful, äcklig, tjock, som sagt.. Vissa dagar... Och är även skadebeteende's beroende igen.. Tyvärr :(
Vill egentligen inte till skolan, men får lov att försöka... Även fast de inte känns kul alls, inget gör de bättre när man kollar på vågen å ser att man gått upp typ 2 kilo.. Då känner man sig ännu tjockare å äckligare jå men kul.
Allmänt jobbig dag idag.

Av isabelle johansson - 18 april 2015 15:53

hej, var väldigt länge sen men ska försöka igen.
Ska försöka blogga mer om känslor och hur jag mår mer.
Idag har jag varit med min pojkvän, han kom igår kl 6 å sov tills idag, han åkte tyvärr hem för att han hade så ont i ryggen, så nu blir de att se på serier och ba mysa på resten av dagen, min kusin kommer även hit, så blir ändå mys.. Men hon har halsfluss så de är väldigt synd :( just nu mår jag islllafall bra.

Ovido - Quiz & Flashcards