isabelle98johansson

Alla inlägg under oktober 2014

Av isabelle johansson - 30 oktober 2014 19:06

Jag har köpt snacks till när jag ska ha ett helloween party grejs nå och på lördagen eller imorgon (fredag) så ska jag köpa maten och det blir såklart tacos :D

Sen jag bloggade sist så har jag huggit ha väldigt mörkt brunt hår, nästan svart och efter det blonderat, det är jag nöjd med, tyckte att båda har väldigt fint men blev less att ha mörkt. Har haft mörkt ganska länge så ah.
Har även blivit vän eller vad man ska säga med en fin ;*

Vi har även hunnit ha snö?? å jag ÄLSKAR verkligen snö?

Läst upp så är den ny flis kofta som jag köpt idag :)
Är nöjd över allt jag köpt/fått idag??

Haha har typ ingen vanlig bild på henne men det där är en bild då vi hade helloween grejs i skolan så aah

En bild från min instagram..med snö?

Här ser man skillnaden...

Ovido - Quiz & Flashcards