isabelle98johansson

Alla inlägg under september 2013

Av isabelle johansson - 29 september 2013 02:01

Hej idag bjöd pappa och hans tjej mig och Elma på bio:') vi såg "smurfarna 2" :) tyckte den var bra:) ikväll efter bion tog vi bara de lugnt och nu när jag skulle sova och så.. så fick jag jätte ont i magen. Så spudde jag.. usch inte kul.. tycker jätte synd om pappa och hans tjej dom hade precis somnat så kommer jag där.. "pappa, , pappa jag har spytt" så hade jag typ spytt as mycket :'( men som tur var så var det på toan:) men ska försöka sova på ett tag? på fredag så åker jag in till stan från skolan så pratar jag med elma. . Var stressad för hon hade sagt att man kunde åka 10:an så frågade jag... och hon sa ja för hon trodde jag stog på rätt sida.. så typ stog jag på fel buss och åkte en direkt buss till Hertsön -.- så drygt de var.. så då tog jag en buss till stan sen till elma vi hade jätte kul :) vi lekte med hennes hund och åt pizza:) så idag gick vi in till stan och såg på bion sen gick jag till pappa och åt och så:) men ska försöka sova nu? lägher upp lite bilder sen men min blogg e CP

Av isabelle johansson - 8 september 2013 18:02

             


Hejsan :) förlåt om bloggen har varit död... men asså har verkligen inte orkat *-* Jag och mina söta kusiner har haft ganska kul i helgen men ja jag har åxå skrikit haha ^^


FREDAG: jag gick till emilia.. sen så typ helt plötsligt när vi hade ätit så bah börja dom tejpa mig och hedde mig på en stol och tejpa fast mig där så kul:D lägger upp en bild på det sen så ;) lägger upp en bild på mig sen då jag var tejpad :DDD


Lördag: Saga,Rasmus kom hit och en släkting från göteborg och min faster i åt och sådär ;) RASMUS typ hedde fötterna i mitt ansikte så jag fick panik :$ hehe XD sen så retar dom ju mig osv ;)

IDAG: bara chillat vid datorn och tagit det chill och skypat med den bästa *-* no comment om du vet vem du e ;)

Ovido - Quiz & Flashcards