isabelle98johansson

Alla inlägg under november 2011

Av isabelle johansson - 23 november 2011 15:27

VARFÖR JUST NU , VARFÖR JUST MIG , VARFÖR DU , VARFÖR, VARFÖR SÅ SVÅRT , VARFÖR JUST DEN PERSONEN , ???:'(

Av isabelle johansson - 22 november 2011 17:37

hej idag har jag inte gjort så mkt men började tänka på min kanin idag.. som är död :'( fick  en tår i ögat... men fick ju känslan när hon dog känndes som jag vad där som att jag spolade till baka i tiden.. som att jag exakt var är! :o :P :'(  aja vill helst inte tänka på det nuuuu... blir ju bara ( :'( ) aja men så niiiiiiiiiiiii vet så ( duärmittallt!!!!<3)

Av isabelle johansson - 21 november 2011 17:42

ooh juste igår var jag med elin :D och vi spelade wii först och det är alltid kul med henne... :D men asså sen så gick vi ut för att åka pulka :) och det var ganska kul fast det typ inte är nå snöööö! <3 ;) O _ o  för vi typ åkte in i ett träd... och så tog ett tvär-stopp -_-  men iaf ... vetu ? en sak var as gullig! en person sa så här.... : eller han sa hej.. och då sa jag åxå hej! då sa han kan inte du heller sova? jag bara nej.. och då sa han : jag sover inte heller för att jag har sårat dig så djupt..... man baaah naaaw.... men nu skiter vi i det för att det typ igenom pratat... "skönt" :D <33 visste att du alltid skulle återvända till mig :D <3 kommer aldrig lämna dig !! kommer inte ge mig.. iFALL du inte vill vet att du ändå kommer att återvända... :D men nu kan vi strunta i det ni kan få se en bild... som jag redigerade i går ;) <3 ( nogra.. )    jag iaf 

min katt findus !! <3           en smylies            naaaaaaaaaaaaw söta ? ;`/ <3        naaaaaaaaaw typ åxå sööööööööta? :D <3 

NU KOMMER NÅN REDIGERING! ;)

vampyr? O _ o        hej

 lik? -_-              am the KING!!! <3  hej dååååååååå puss puss      

  

    

Av isabelle johansson - 19 november 2011 20:35

jaha... du hände det nåt.. :'( ville inte det..... snälla.. 

Av isabelle johansson - 19 november 2011 17:03

 

Av isabelle johansson - 19 november 2011 16:31

man typ baaah naaaw för en viss person.. EMIL <33 skrev i sin "logg" på skype och han skrev: Isabelle älskar dej gmn                                man baah naaaw dsm emil <3 då skrev tyå jag : FINASTE emil glöm ALDRIG att jag älskar dig <33                                    så då vet ni det!!! <3333333333333333333333333333333333 ( ÄLSKAR DEEEJ EMIL <33 ) 

Av isabelle johansson - 19 november 2011 15:16

hej idag har jag varit på julmarknad och jah köpte .... lovikavantar :D som typ är lime gröna.. as COOLA suuuuddig bild vet men ändå! 

haha sen köpte jag ett as fint kort av : elin vill nio se det? ;) <3 det får ni åxå









har inte gjort så himla mkt annars ... hmm.. men ska chátta med FINASTE  emil på skype sen.. <3 !!!  skulle ha varit med felicia men hon ville inte vara med nån :(  jag typ bara jaha... tack.. ne skojja men typ jag som tänkte köpa godis till dig ne skojja bara ;) men ska åka och köpa godis sen iaf :D det ska bli NICE ;) men vetu? jag har typ varit hos tandläkaren :/ men det gick as bra :D fattar inte det för ATT typ äter söt saker hela tiden nästan hahah..... men ska gå nuuuu men pus     

.,

Av isabelle johansson - 17 november 2011 16:32

              hej hej hej hej 

haha gud vad fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul man är..          ojojojojojojojojojojojojojojojojoj

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmms
sssssssssss!!! skor svar ja               

Ovido - Quiz & Flashcards