isabelle98johansson

Alla inlägg under september 2012

:'(

Av isabelle johansson - 30 september 2012 20:27

Kuuul att ha prov imorgon :/ de första vi har på morgonen usch

Och sen orgentering i spöregn ;/

Av isabelle johansson - 28 september 2012 23:51

Haha omg detta är pinsamt men bruder på det... Skulle bädda ett täcke alltså he på påslakan men jag fick be om hjälp... Men godnatt och pöss<33

Av isabelle johansson - 28 september 2012 15:53

Har bakat rulltårta på hem kunskapen idag och nån soppa båda var jätte goda efter vi hade hk så slutade vi då gick jag till emilia och hon har typ syk hahha

Av isabelle johansson - 28 september 2012 11:49

Chillar just nu men efter skolan ska jag till emilia vi ska åka och shoppa;D<33 i skellefteå jao! Men föresten sa jag Att jag sova där haha ^^ pözz

Av isabelle johansson - 27 september 2012 20:53

har myst på sen jag kom hem! haha det gick väl sådär har ju gått den där grejen... men iaf en grej jag INTE gillade med det här är att jag frös as mkt    när jag var klar med sen dära grejen så var klockan typ 1 fick vänta till halv 4 och sen åka hem sen fick jag byta kläder yey!!!!!!! hahah frös verkligen hur mycket som helst!! så ja då blev jag typ lycklig och få hoppa in i min exakt en sån har jag hihi :)) men var hur skönt som helst och så mina sköna tofflor    hihi sen hade jag mys med min lilla gulliga hund <33   synd att han typ råkade göra nån rörelse :/ men men iaf delar med mig ;)     pöss och godnatt <3

Av isabelle johansson - 27 september 2012 18:05

  nya modet asso..... blött hår nere och torrt uppe hahahahhahahhaha

Av isabelle johansson - 27 september 2012 11:14

Kuuuuul att springa klassikern(1mil) i spöregn.. är dock glad att jag hittade en REGNJACKA igår typ en kappa är väldigt glad den var åxå snygg hihi men ajja ska gå nu hälsa mig lycka till;) pöss

LoL

Av isabelle johansson - 26 september 2012 22:11

Chillar;*

Ovido - Quiz & Flashcards