isabelle98johansson

Alla inlägg under mars 2013

Av isabelle johansson - 22 mars 2013 11:14

hatar fredagar för vi har äckel hk.. blir as dåliga grupper och så är vissa sämre och vissa bättre och om man hamnar i en dålig grupp så får man gå över tid .. -.- och e as stressigt till bussen då :/ och idag har jag till och med tappat nyckeln till huset och skåpet så kommer inte in till skåpet..

så ska typ gå nu men ni får nån random bild.. för har tråkigt :P


 

Av isabelle johansson - 21 mars 2013 11:39

                                           




ego pic + hade väldigt kul igår!! <3

Av isabelle johansson - 21 mars 2013 11:26

                     



klaga inte... vi hade faktiskt kul och vi är inte perfekta:) (jag och engla btw..)

Av isabelle johansson - 17 mars 2013 14:23

Jag är sjukt ledsen för vissa andra saker, och så kommer du där och försämrar de åxå.. genom att skylla allt på mig allt är mitt fel allt är mitt fel men själv går du och snackar skit om mig med dom jag till och med känner de värmer jävligt mycket. . Tack.. vissa saker kommer jag inte kunna "smälta" nu.. när de har hänt. .varför jag gjorde de varför att jag ville inte såra dig och jag vill att du ska inse de men de gör du inte-.- såhär gjorde du förra året åxå.. att du gick o snacka skit och sa mest privata sakerna om mig som du lova att inte säga men nej nej.. vet inte om våran vänskap borde ta slut här och nu men skulle kännas så tomt utan dig ändå!! Älskar dig inerst inne men nu uttre lagret vet jag faktiskt inte.. eller om de är tvärtom. .

Av isabelle johansson - 13 mars 2013 20:46

hej hej nu sitter jag hos min faster föresten  vill berätta om går dagen den var super bra typ ;)


kom hem efter skolan,åt gick på en promenad med gordon och saga(min kusin 8 år) sen fick jag ett sms av elli min faster om vi ville basta så gick vi hem och basta:) så typ basta vi med olja:)) jätte skönt:))) och sen duscha så klart;)


nu sitter jag är och imorgon blir det att åka buss osv :/  kanske vara med amanda och kanske med elma senare på kvällen :) blir nog en nice dag!!:) em vi får se hur det blir!!:)


för någon dag sen så åkte jag och rasmus min kusin med skotern och vi körde till måttsund,långberget i alvik,antäs,mörön,ersnäs skoter stugan;) jag vet inte men nå mer säkert :D <3 de kallar jag jäävla nice dag!!<3 åkte kanske halv 2 på dan och kom hem hakv 6 :DDD <33333 ;)

men ska nog gå nu;)<3

Av isabelle johansson - 12 mars 2013 21:45

                                          

Av isabelle johansson - 12 mars 2013 21:28

       

Ovido - Quiz & Flashcards