isabelle98johansson

Alla inlägg under februari 2013

Av isabelle johansson - 23 februari 2013 14:54

      hej hej :) har åkt slalom idag:) var azzzuuuummmmm jao ;) och nu ligger jag i dator rummet och gordon sover på mina ben!!;)

Av isabelle johansson - 22 februari 2013 08:32

har några bilder .. på gordon tänkte lägga upp typ ganska många :) kan tycärr vara suddiga.. :( men vill lägga upp många så snälla om ni har något dumt att kommentera, säg det på ett snällt sätt.. :P kanske lägger upp fakta sen :) om ni vill?!


                                                                                                                                                                           ÄLSKAR DIG BÄBIS!!   

Av isabelle johansson - 19 februari 2013 16:46

Snälla måste verkligen ha hjälp vill verkligen ge han något gott;) HJÄLP HJÄLP alla kommentarer är välkommna!!

omg

Av isabelle johansson - 19 februari 2013 15:45

Imorgon fyller min bäbis/hund/vovve/älskling/poof/poffemojj ja alltså gordon!! Och är så himla suur håller på att göra en väst till han!! Och fick inte ta hem och sy de sista.. -.-' ååh..

Imorgon kommer bli en azuuuuum dag!!! Ska åka och köra skoter :) kommer bli såå azum just nu sitter jag i bussen :'/ ska väl äta senare när jag kommer hem annars ska jag åka slalom i kväll med den bääästa älskar dig så mycket!!! Hatar att mina misstag jag gör är så sjukt ledsen och du vet mycket väl att jag inte gör de med meningen.. love u knut!!!!!!???

Av isabelle johansson - 18 februari 2013 14:46

Jag och linn sitter på bussen så bah säger jag jag älskar hennes skor.. och linn bah jag älskar dig åxå..
Jag bah tack de värmer att jag är skor.. så nu ska du gå på mig åxå de värmer ju
Hon bah jo spik skor
Jag gav henne en bryg blick.. hon bah eller ja jag kan ju fråga hampus om du är skön


Hahahahahhaha döör.. så roligt man kan ha..

Av isabelle johansson - 18 februari 2013 02:08

Hatarvatt vakna mitt på natten förut vaknade jag vid 4 när der skola och börja hålla på med mobilen automatiskt .. och sen upptäckte jag att de var as tidigt och somna om :'/ och nu vakna jag nu exakt samma anledning!!! Hatar de verkligen :'/ ajja borde inse att jag ska sova nu åxå :'( godnatt ^^

Av isabelle johansson - 16 februari 2013 10:31

Haha.. igår blrv min pojkvän sminkad ;) hihi.. sötast!!
De var en azum kväll igår med jenny och dig!! Haha nog för att vi var halvt osociala där ett tag men ändå;) <3

Ovido - Quiz & Flashcards