isabelle98johansson

Alla inlägg under februari 2013

Av isabelle johansson - 10 februari 2013 22:52

Just nu ligger jag och myser med min vovve? idag har jag varit hos mina kusiner vi åkte till ormberget .. höll verkligen på att frysa ihjäl. :'( har franska lös naglar :$ :'DDD azum jao .. men ska sova nu bye godnatt hoppas att ni får en bra natt:)

Av isabelle johansson - 9 februari 2013 11:16

hej hej har precis aknat tänkte kanske gå ut med min lilla vovve på gården:D


just nu sitter jag vis skriv bordet och chillar sööönder hahah ska


innan kusinerna kommer så ska jagväl försöka fixa lösnaglar :) och duscha och dom skulle komma vid 13.00 ungefär :) så ja vi får se hur det går :( bye bye

Av isabelle johansson - 8 februari 2013 23:42


Hej just nu sitter jag på mitt rum och chillar .. idag tidigare så for jag och pappa på stan.. han skulle köpa en pressent till mig!! :) och jag fick världens snyggaste smycke!! kan ta kort på de imorgon för är ganska trött just nu ;P

senare efter middagen så åkte jag till den underbaraste  som finns!! älskar dig verkligen, du gör mitt liv possitivt!! du är den bästa som finns. haha brukar dissa kompisar för att jag inte kan säga nej till dej       
 

IMORGON: ska jag ha släkt kalas!! :D så ska sova nu :) <3 godnatt alla söööta potatisar ;)

Av isabelle johansson - 4 februari 2013 18:35

hmm.. en fråga :DD


vad ska jag blogga om?

 

vad jag gör på dagen och gjort?

 

bara lägga upp bilder?

 


min fritid? skola?

 


vad jag vill och känslor?

 

klaga på saker?

 

priva saker..?

 


hur jag mår?

 


ha katogerier?

(isf t.ex vad?)

 


vill gärna ha svar :D skulle vara tacksamm (stav..)

 

bye bye <33

Av isabelle johansson - 3 februari 2013 21:25

saknar verkligen den tiden då man bara var glad när man var liten.. man hade inga allvarliga problem.. man bara lekte.. man blev iaf glad efter ett tag om man blev ledsen.. men nu blir inte allt bra av ett förlåt eller en kram..det finns ingen som verkligen kommer att förstå min livs historia... men viss del kan jag försöka förlara till dom verkligen är försående.. men men inget blir bra för att jag klagar osv.. 


finns 3 personer som jag verkligen litar på.. den jag älskar och mina 2 bästisar och en ända vuxen och du finns för mig just nu när de gäller kärlek och livet.. TACK säger jag bara till er!!! ni betyder verkligen mycket för mig  


 

Av isabelle johansson - 1 februari 2013 10:36

  just nu sitter jag på lektion.. nej har inte bloggat på länge men ska försöka göra ett blogginlägg.. med mycket bilder sen ;) idag ska jag vara med världens bäste elma.. ;) <3 kommer att prata väldigt mycketom livet ed henne.. hur jag mår osv.. hon är en av dom jag inte skulle kunna leva utan.. du betyder väldigt mycket!!  eller asså ja.. jahg älskar väldigt mycket dig!!    asså jag kan inte förklara men du betyder verkligen allt för mig.. du har fått mig att må bra i väldigt svåra stunder..

Ovido - Quiz & Flashcards