isabelle98johansson

Alla inlägg under april 2013

Av isabelle johansson - 28 april 2013 14:24

Ska till stan nu:) kolla på ett par skor och lite smink och lite så.. kanske sktiver sen hur veckan har varit men igår iaf sovde "knut" hos mig och jaa vi kan säga att vi tjockade rejält. . . Haha popcorn, chips, ost~ bågs "?" ;) och sen såg vi film och sen sov vi.. hade tydligen ett alarm på 05:03 vafaanan säger jag bara. . Haha tydligen har jag sparkat fanny i ryggen och på rumpan:'0 så hon gick och sov på golvet, stackarn ?

Av isabelle johansson - 20 april 2013 01:04

Omg för sööt

Av isabelle johansson - 19 april 2013 19:36

Skulle ha haft världens bästa kväll men nej!! Skulle ha varit på en typ kväll med skräck filmer hur länge som helst och hur mycket godis och chips som helst!! Omg nej såklart så har jag ingen att gå med:'/ kuuuuul :'/

Men har ju tyvärr inte bloggat på ett tag:( ledsen för de men har varit ganska trött menmåste berätta en sak.. när jag åkte slalom med fanny/knut en gång så faila jag rejält!! Jag skulle åka i ett hopp som är före puckel pist så råka jag åka in i puckel pisten och så sen efter så flööög jag som fan... så gjorde jag illa mig i axeln:/ hade ont ett bra tag.. sen en annan gång så åkte jag i skogen och så var de en jävla stål tråd där som jag såklart skulle fastna i .. låg där och skrek.. no vet just där pjäcan slutar vid benet där fastna jag med stål tråden de var inge kul::/

Om 19 år ska man se one direction glad chey hära;) med världens bästa person åxå:D som nyss har fyllt 15 år Grattis?

Har börjat i skol kören åxå är väl kul så ska sjunga på öppet hus.. blir typ pinsamt men ska gå nu bye bye

Av isabelle johansson - 10 april 2013 08:56

kan man verkligen vara kär i en annons i tidningen;P


haha blev kär i morse.. kollade i tidningen och då såg jag en skoter för 6000 nå OMG KÄÄÄÄÄR;D <3333

Ovido - Quiz & Flashcards