isabelle98johansson

Alla inlägg under juli 2012

Av isabelle johansson - 31 juli 2012 23:44

hej just nu är jag ÖVER LYCKLIG ;'d <333




den 6:e drar man till Stockholm med väärldens bästa 3männing och farmor och bli så underbart vi ska gå på grönan och åka ALLT och sen så ska vi åka tåg så himla mysigt ♥ jao men kan berätta lite om dagen ^-^

 

 

 

varit sur för små saker och sen var blev jag as sur och igår var jag ju ledsen och sur så då blev jag ännu mer lätt sur och vi var på stan då bllev jag sur på allt , vi kollade efter vetran kläder på 60 talet kanske 63 men tror vi hittade och när vi kom hem så ville karro sminka mig och det gjorde hon, hon kom på en ganska bra sminkning iaf till ögat tkr jag ^^     vad tycks? <3 

Av isabelle johansson - 30 juli 2012 21:20

LOL ÄR ETT SPEL
LOL ÄR ETT SPEL
OCH DET VISSTE INTE DU 
FÖR DET VET BARA JAG 

 

 

erkänn bara att det bara e jag som vet det ^^ 

 


haha sitter och spammar alla på fb chatten med 

"LOL ÄR ETT SPEL
LOL ÄR ETT SPEL
OCH DET VISSTE INTE DU
FÖR DET VET BARA JAG"


just nu sitter jag och äter glass och håller på att svettas ihjäl..... 







och idag har jag typ streikat från mat hehe ... ajja men mst gå nu hejs <3 

slänger upp 3 bilder 



så här mkt hare regnat idag hmm...




sötast i världen <33





lill älskligen somnade i min säng <333








ajja men det vad jag gör just 

Av isabelle johansson - 29 juli 2012 22:37

HEJSAN!!! 


ska börja berätta om igår..jag var hos mamma ... vi såg film halva halv timmen av filmen nicka jag till 6 gr för jag var så jääävla trött sovit as lite siste tiden jag vet fy fy mig ^^ fick lite kläder ;D 



haha och när jag kom hem så jade vi besök från skellefteå ^-^ och då såklart ska man skämma ut sig de var en spindel på golvet och då skriker jag såklart som en stucken gris     hehe 





idag skulle jag ha åkt till ett ställe typ på en veteran träff ^-^men orkade inte för det var kl 10.. och det är skit väder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 skojjar inte var väl för att jag har dösat nån spindel ^^ och sen har jag slappat och sett på film resten av dagen och då orkade jag it fixa mig så fick se ut så här 



Av isabelle johansson - 27 juli 2012 21:35

  jag e som en smurf när jag e glad och även en liten mupp!! 


 









jag just nu -.- 





juste kom på en grej... Känslan när man har drömt att man har bråkat om att man ska gå 19 mil med gordon ... Och sen skriker jag i sömn jaja jag går väl 10 mil då.....

Gråtandes i rösten 

Gissa om man får en skrattattack alltså... 

 

 

pöss på alla och hejs <3

Av isabelle johansson - 27 juli 2012 21:31

  have u problem?









  <3 












Av isabelle johansson - 27 juli 2012 21:12

min fot............................... åkte till vårcentralen.. och dom kände och klämde på min fot haha och se sa dom att jag skulle åka till ett sjukhus såklart.... -.- och där fick man vara i 6/5 timmar och sen fick man bara veta att man ahde en fraktur tror jag det heter ^^ och så här gjorde dom med mmin tåå...  

Av isabelle johansson - 27 juli 2012 19:57

TJABBA!! 


haha var och fiskade ... först var det några hästar däär och dom hade krullig päls :'O omg har aldrig sett nåt sånt... as flumigt .... såg ut som dom hade tagit en ängla hårs tång typ.... skit läskigt.... och pappa fick 6 st fiskar och jag fick 0 båda kastar .. ;D och sen for vi hem och pappa for och lämnade finskarna till en katt som äter fisk haha mina kaqtter e för kräsna för att fick :'O en av mina katter kalle ser ut så här fick en rolig bild på han idag ;D   söt han e asså 


sen fick jag en ganska söt bild på min lilla älskade puff ;D   nämen hejsan naafenpooff


btw jag vet inte om jag har skrivit det men jaa jag e ju ett FAN  av ONE DIRECTION<33 och ULRIK MUNTHER<33  och en hajters till JUSTIN BLÄ ^^           så jääääääääävla snyggg <333333333333333333 

          pöss och hejs 

Av isabelle johansson - 23 juli 2012 10:14

kan berätta hela histoien från första början..


först var gick jag in i en trappa... och julia trodde att mitt huvud skulle få ett hål!! hahah jag e så fail som det bara gåår!! jag skrattar när de gör ont typ och gåter åxå... -.- det är nåt fel på mig tydligen 


och sen när jag och emilia julia kom hem så prtade hennes mamma i telle och vi tjuvlyssnade ....  och sen fick vi panik och började springa och först sprang jag in i julia... och sen med tån i väggen så att ja vad ska man säga... men aa spring in med TÅN i VÅGGEN så att asså den for snett och haltar nu... skrattade fäörst sen grät sen skratta sen grät och jaa natten då vaknade jag typ 3 på natten och hade ont i tån om att nån hade sågat av mig tån... och sen dagen innan hade jag och emilia sett en tortyr film och då känndes ju exakt som de ... eller jag trodde att nån hade sågat av min  tå så jag typ tog av bandaget och kollade.... och den vaar borta hahah skojja men asså ni kanske fattar eller så inte!! kunde inte sova av smärtan fast jag hade tagit på värktabbletter ..... -.-    ajja ska göra mig i årning nu som sakt &lrm;13:15 = vårcentralen .............................. 

Ovido - Quiz & Flashcards