isabelle98johansson

Alla inlägg under oktober 2012

Av isabelle johansson - 26 oktober 2012 19:44

döööö bloggen .... gjorde ett as långt bild inlägg och skrivit åxå ... -.-' så försvinner det döööööööööööööööö bloggen         

Av isabelle johansson - 26 oktober 2012 08:07

hej som sakt igår var jag på stan :))) med fanny och mitt i allt hörde vi gangnam style på stan ;'O  haha klart att vi börja små dansa hihi we is craaaaazy i know ;) ;D haha ja men sen kollade vi på ljusfestivalen det var as häftigt!! jag rekomenderar det verkligen ;)     hihi ja sen typ gick vi till nå ställe och så hängde det ett hjärta i luften haha låter kanske random men nej det var cooola!! dom fick eller jag tror det eller så hade dom rätt vid tåna thihi .... ajja i love dom <3<3<3<3 ;'D



sen fick jag jätte ont i fötterna menar det verkligen inte likt mig för dom brukar inte göra ont ;O vi var ju på ÅHLENS och jag faktiskt bad om ett plugg häfte (kolegeblock) det är ett mirakel;'O men nu när det är massor med prov osv så måste man ;) ;) hihi ;D men aa ni kan väl få se eeb bild på mig och gordon haha och mina glasögon hehe    hihi





en bild på gordon ;)



bild på glasögonen utan mig hahhahahah









haha jag och fanny lekte med kameran hahahhaha ;D haha vi är som vi är... <3



BYE ALLA SÖTISAR PUSS OCH KRAM<333

Av isabelle johansson - 25 oktober 2012 11:22

hej hej ... nu sitter jag på skolan och chillar tänkte passa på att blogga!! btw har glömt att säga att jag blev kär när jag var på badhuset thihi ...



men iaf igår var jag på stan med farmor ;) hon var sper snäll!!


jag fick 1 linne och 2 t-shirt (stavning) och en jacka som jag verkligen älskar LOVE den    sen fick jag jätte fina dom :))))) <3<3<3<3<33<3<33<3<3<3<33< hihi lite damp jag vet ;) haha sen så idag  så ska jag fara till ngn ljus festival i stan med fanny ;) sen ska jag väl inte göra nå mer men men bye nurå ;D <3<3<3 pöss på alla er sööööta

Av isabelle johansson - 22 oktober 2012 11:38

      gamla bilder finns på bloggen men har tråkigt och btw hahah har ju färgat håret :)) kan nog lägga upp en bild vi får se om det får ;) ;) mörkare ja nåt emellan nåt av dom tror jag ;) haha ;) jaop ..... men ja jag ska dra nu ... bye alla sötisar 

Av isabelle johansson - 22 oktober 2012 11:29

hehe ja .... medi markt eller vad det nu heter... ;O ja jag har haft mkt problem med dom USCH säger jag bara gå aldrig dit... eller IAF köp INTE SAMSUNG GALAXY ACE.......... den nobilen kan ju dööööö    usch och åter USCH!!!! just nu sitter jag i skolan har ätit lite lunsch idag och förstår inte hur ja kan vara så hungrig jag åt faktiskt 4 mackor.... ;'O hmmm....... hur äter man en äkta frukost så att man inte blir jätte hungrig sen... ;O hmmm... vill ha hjälp snälla!!! orkar knappt vara i skolan för att jag e så hungrig..... pls vill ha hjälp ;) men men ska nog gå nu ;D bye bye

Av isabelle johansson - 21 oktober 2012 19:56

hahah har varit med syrran i helgen var as kul!! :) vi har bakat maränger med choklad, var första gången jag bakade det!! :) hehe


haha sen så tog vi massa konstiga bilder på oss och då typ så hära höll vi på att skratta ihjäl oss... ;D tyvärr gick det inte att lägga upp ngn bild ;(



sen idag så var vi på ett havs bad det var jätte kul otom att det blev typ brand alarm jag fick panik för första gången av ett brand alarm..... vi hade precis ätit och sen så började det att gå alarmet vi var i handduk och bikini...  så gick alarmet vi var tvungent att gå ut utomhus  vara ute i en kvart typ.... sen så sa dom att vi fick gå in i antren det var jag sjukt glad för :)) sen fick vi vänta i typ 45 mintuten det var inte kul :P  jag fick panik... vi hade mobilerna min ziperall som jag älskar ;) var i omklädning rummet dom sa att det brann osv .... jag fick panik började gröta hehe pinsamt men men ,......... sant ... ;P tänk om allt hade brunnit upp... och vi hade fått gå ut och sen så skulle min farmor komma och hämta oss typ halv 5 ....  då hade vi fått vänta i 3 timmar på farmor för vi hade ju ingen mobil.... det tänkte jag med mera .... hehe



ajja nu ska jag nog gå hej då puss puss ;)

Av isabelle johansson - 21 oktober 2012 19:51

fråga mig vad ni vill...


ge tips om min blogg!


vad skulle jag kunna förbättra min blogg?


hur jag ska skriva???


ja helt enktelt ge tips!!   



;@

Av isabelle johansson - 18 oktober 2012 13:59

hej hej är på jätte dåligt humör just nu sitter i klassrummer och väntar på lektion... har gått runt hötresket är hur hungrig som helst så är super sur osv....  och är typ svim (stavning) färdig  bye!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards