isabelle98johansson

Alla inlägg under mars 2012

Av isabelle johansson - 27 mars 2012 11:47

är ganska hungrig efter fisk ... var ganska hungrig före dessutom ^~~^


vi får se om jag klar mig ^^ 


ska cykla hem så vi får se ^^


får lägga upp nån bild sen men inte nu för orkar inte ladda upp en bild på mig på skoldarn ^*^ 


ajja hej då från ej hungrig tjej ^^           


Av isabelle johansson - 5 mars 2012 15:55

Går det bra om jag bara lägger upp bilder och om jag vill säga er nåt roligt så skriver jag det? 




Har börjar tänka ganska mycket på gamla minnen... jo kom nån tår.. kom nåt lende :) 



ajja företen har klippt lugg nu :D kan lägga upp nån bild :D 




jag -.-



så här ser jag ut idag :D nya byxor o tröja :D


hej hej



hejs hejs här är jag 




jag-.-


tjaaa




tja tja <3



ja hej hej


tjaha



thee bus/mupp unge :'D  



myggan! :DDD




'jag! ;O






haha LOLIG bild




ville bara säga/ visa det :D en stor PUSS fån lilla mig :'D <3                             

Ovido - Quiz & Flashcards