isabelle98johansson

Alla inlägg under februari 2012

oj

Av isabelle johansson - 28 februari 2012 20:00

oj då srry glömmde en bild.... 



 






det var den jag tänkte men hittade typ en till ganska fin bild... ;O   

Av isabelle johansson - 28 februari 2012 19:05

Hej asså förlåt för att jag inte har bloggat nå typ på typ 1 månad :( 


men har typ hafft fullt upp hela tiden... :( 



men jag kan berätta om den här dagen iaf? 



har varit med syrran idag och åkt pulka med henne på måtsund...  JA det var KUL!!!!  vi åkte och nötte typ ut backarna ... ;) hade as kul säger bara det vi åkte och åkte och åkte ännu MER ;D gör jätte gärna om det här! ;D  


MEN MEN juste ni kanske vet vad jag fick i present? 


jag fick en  one piece och så fick jag jätte fina grejer till naglarna :) och ett presentkort på  monku :) jag fick en väligt bra summa....



ajja ni får nån bild på mig typ... jag och syrran :)


JAAAAG!!!


jagh? =O


ska KLIPPA MIG SÅ HÄR VAD TYCKER NI?????? =0





AJJA puss       

Av isabelle johansson - 10 februari 2012 17:55

heyy !!! :D 

Av isabelle johansson - 5 februari 2012 14:07

HATAR min dator nu skrev as mycket på bloggen om  igår...!!! och sen så börjar den lagga och tjuta  och allt :/ så aa orkar inte skriva om allt :P <33

Av isabelle johansson - 5 februari 2012 13:16

hej!? vad gör alla medans jag vaknade kl 10 i morse och har ju bytt header! vad tycker ni? =)och har en ny favvo låt! :) is ni kolla? 
http://www.youtube.com/watch?v=Vwmm30ZNOV0 ;D <33 



aa har varit med felicia i helgen :) aa hon sov :) haha det var nice med ludde när vi typ skulle byta om... så blev ludde rädd för en bh :O haha <333 han är ju rädd för allt... 



måste ju vara första gången jag längtar till måndag :D <333 ajja hare bra puss


företen 2 bilder och ska gå och göra läxa sen  









MÅNDAG kommer att vara en perfekt    tror jag och hoppas jag för mig och anicke och ella :D <33 vi som fyller år :D och er andra då ;) <333   


Av isabelle johansson - 2 februari 2012 15:20

Tester

Tester

Tester


 

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? olika
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) ryggen
- Hur många kuddar har du i sängen? 4
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? ibland
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? jaa

 

Lycklighets-testet

[x] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.

[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[x ] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.

[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[xx] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[xx] Du har ett smeknamn.
[xx] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga "fiender".
[xx] Du är en ganska snäll person.

Total: 19
———————————
Total :10-20

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Av isabelle johansson - 2 februari 2012 15:20

Tester

Tester

Tester


 

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? olika
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) ryggen
- Hur många kuddar har du i sängen? 4
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? ibland
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? jaa

 

Lycklighets-testet

[x] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.

[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[x ] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.

[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[xx] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[xx] Du har ett smeknamn.
[xx] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga "fiender".
[xx] Du är en ganska snäll person.

Total: 19
———————————
Total :10-20

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Av isabelle johansson - 2 februari 2012 11:47

1. Hur gammal är du om fem år? 13 :)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? haha mig sj haha xD ( vaknade nyss ) 

3. Hur lång är du? vet inte :P

4. Vilken är den senaste filmen du sett? nån skräck :) 

5. Vem ringde du senast? farmor

6. Vem ringde dig senast? fanny

7. Hur löd det senaste sms:et du fick ? 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms haha ibland ringa 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda

10. När såg du senast din mamma? 2 månader tror jag!

11. Vilken ögonfärg har du? gröna 

12. När vaknade du i dag? 4 i morse :P

13. Vilken är din favoritjulsång? last chrismas 

14. Vilken är din favoritplats? sängen ofc

15. Vilken plats föredrar du minst? sjukhuset :P

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  typ kanske Göteborg :) 

17. Vad skrämde dig om natten som barn? barn? e inte jag ett barn? haha men typ mördare och sånt... fast inte ännu haha

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? när jag var hos emilia .. jag jag typ failade hatar tomater och jag bah : ååhh det luktar tomat 

19. Hur stor är din säng? 120?

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? med ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 :)

23. Hur många landskap har du bott i? ett :)

24. Vilka städer har du bott i? luleå!?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota i gräs,strumpor inomhus och skor utomhus!; )

26. Är du social? OFC

27. Vilken är din favoritglass? piggelin och sandwich

28. Vilken är din favoritefterrätt? kladdkaka :)

29. Tycker du om kinamat? ja;)

30. Tycker du om kaffe? beror på 

31. Vad dricker du till frukost? oboy!

32. Sover du på någon särskild sida?  nej

33. Kan du spela poker? nä

34. Tycker du om att mysa/kela? klart;)

35. Är du en beroendemänniska? nja ? tror jag då inte i alla fall..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja 2 st :)

37. Vill du ha barn? jo i framtiden :)

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska,isabelliska;) 

39. Har du någonsin åkt ambulans? nejj..

40. Föredrar du havet eller en bassäng? båda

41. Vad spenderar du helst pengar på?  skor , kläderl, godis, väskor  :')

42. Äger du dyrbara smycken? nja kanske inte jätte dyra... vet ej tror kanske ...

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Ghost whisper 

44. Kan du rulla med tungan? vah?

45. Vem är den roligaste människan du känner? vet inte typ många ;D

46. Sover du med gosedjur? vad tror du?

47. Vad har du för ringsignal? nå läskig..

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja antagligen :P

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mitt täcke ...

50. Flirtar du mycket? nja...

51. Kan du byta olja på bilen? nae 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nejj..

53. Vilken var den senaste boken du läste? vet ej 

54. Läser du dagstidningen? kollar typ 

55. Prenumererar du på någon veckotidning? frida xD

56. Dansar du i bilen? haha kan väl digga till musiken!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? rix fm :p

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? klottrader;P

59. När var du i kyrkan senast? vet ej var typ ett år sen xD

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? ingen ännu

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 dag ;p

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? inte vet jag? ;O

63. Vad lyssnar du på just nu? musikxD

64. Har du varit med i tidningen? japp! haha ja jag e ju en kändis skojjja men jo jag har varit med i tidningen..

65. Vad är det konstigaste du ätit? nåt bläääh i spannien

66. Vem såg dig naken senast? farmor?

67. Vad är det för färg på din tandborste? rosa

68. Hur imponerar man på dig? var dig själv

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen

70. Har du någon piercing? öronen

71. Din största vinst? vet inte

72. Civilstånd? förhållande...

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook!!!

74. Är du fåfäng? och det betyder vadå?

75.  Ångrar du någonting du gjort? jappp..

76. Hur gammal är din pappa? 37 :)

77. Vilket är ditt drömjobb? ingenaning?

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? fara utomlands oftare!

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? katter och hundar!

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?  jag har glasögob fast andvänder dom ALDRIG, är medlem på kamrat,och jag gillar och pyssla i ibland..

81. Svär du ofta? jo fan ;)

82. Sverige när det är som bäst? varmt,sommar och vintern, SKOTER<333

83. Kan du åka slalom? vet ej 

84. Vad har du ätit i dag? gött har jag ätit

85. Vad har du för utbildning? inget ?

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ögonen :)

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? bena,magen..;P

88. Vilken är din bästa egenskap? ööhh vad ska man säga? inget?

89. Vilken är din sämsta egenskap? dåligt minne,ful

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?  mupp?

91. Saknar du någon? JAAA

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? hihi jo det tycker jag! :') <33

93. Vad gör dig ledsen? när någon dör.. :(

94. Vad gör dig glad? när andra skrattar :)

95. Har du varit gift eller förlovad?aa på skojj;)

96. Vad ska du göra i helgen? på måndag fylla år :''D

97. Vad är det knasigaste du gjort? råka försiga mig om en present ... 

98. Vad har du för laster? och det är?

99. Vem är din förebild? mupp!

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? göra ett GRATTIS kort till farfar och chatta med emil.. <3








.






Ovido - Quiz & Flashcards