isabelle98johansson

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

KOLLA / LÄS xD

Av isabelle johansson - 2 februari 2012 11:47

1. Hur gammal är du om fem år? 13 :)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? haha mig sj haha xD ( vaknade nyss ) 

3. Hur lång är du? vet inte :P

4. Vilken är den senaste filmen du sett? nån skräck :) 

5. Vem ringde du senast? farmor

6. Vem ringde dig senast? fanny

7. Hur löd det senaste sms:et du fick ? 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms haha ibland ringa 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda

10. När såg du senast din mamma? 2 månader tror jag!

11. Vilken ögonfärg har du? gröna 

12. När vaknade du i dag? 4 i morse :P

13. Vilken är din favoritjulsång? last chrismas 

14. Vilken är din favoritplats? sängen ofc

15. Vilken plats föredrar du minst? sjukhuset :P

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  typ kanske Göteborg :) 

17. Vad skrämde dig om natten som barn? barn? e inte jag ett barn? haha men typ mördare och sånt... fast inte ännu haha

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? när jag var hos emilia .. jag jag typ failade hatar tomater och jag bah : ååhh det luktar tomat 

19. Hur stor är din säng? 120?

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? med ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 :)

23. Hur många landskap har du bott i? ett :)

24. Vilka städer har du bott i? luleå!?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota i gräs,strumpor inomhus och skor utomhus!; )

26. Är du social? OFC

27. Vilken är din favoritglass? piggelin och sandwich

28. Vilken är din favoritefterrätt? kladdkaka :)

29. Tycker du om kinamat? ja;)

30. Tycker du om kaffe? beror på 

31. Vad dricker du till frukost? oboy!

32. Sover du på någon särskild sida?  nej

33. Kan du spela poker? nä

34. Tycker du om att mysa/kela? klart;)

35. Är du en beroendemänniska? nja ? tror jag då inte i alla fall..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja 2 st :)

37. Vill du ha barn? jo i framtiden :)

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska,isabelliska;) 

39. Har du någonsin åkt ambulans? nejj..

40. Föredrar du havet eller en bassäng? båda

41. Vad spenderar du helst pengar på?  skor , kläderl, godis, väskor  :')

42. Äger du dyrbara smycken? nja kanske inte jätte dyra... vet ej tror kanske ...

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Ghost whisper 

44. Kan du rulla med tungan? vah?

45. Vem är den roligaste människan du känner? vet inte typ många ;D

46. Sover du med gosedjur? vad tror du?

47. Vad har du för ringsignal? nå läskig..

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja antagligen :P

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mitt täcke ...

50. Flirtar du mycket? nja...

51. Kan du byta olja på bilen? nae 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nejj..

53. Vilken var den senaste boken du läste? vet ej 

54. Läser du dagstidningen? kollar typ 

55. Prenumererar du på någon veckotidning? frida xD

56. Dansar du i bilen? haha kan väl digga till musiken!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? rix fm :p

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? klottrader;P

59. När var du i kyrkan senast? vet ej var typ ett år sen xD

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? ingen ännu

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 dag ;p

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? inte vet jag? ;O

63. Vad lyssnar du på just nu? musikxD

64. Har du varit med i tidningen? japp! haha ja jag e ju en kändis skojjja men jo jag har varit med i tidningen..

65. Vad är det konstigaste du ätit? nåt bläääh i spannien

66. Vem såg dig naken senast? farmor?

67. Vad är det för färg på din tandborste? rosa

68. Hur imponerar man på dig? var dig själv

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen

70. Har du någon piercing? öronen

71. Din största vinst? vet inte

72. Civilstånd? förhållande...

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook!!!

74. Är du fåfäng? och det betyder vadå?

75.  Ångrar du någonting du gjort? jappp..

76. Hur gammal är din pappa? 37 :)

77. Vilket är ditt drömjobb? ingenaning?

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? fara utomlands oftare!

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? katter och hundar!

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?  jag har glasögob fast andvänder dom ALDRIG, är medlem på kamrat,och jag gillar och pyssla i ibland..

81. Svär du ofta? jo fan ;)

82. Sverige när det är som bäst? varmt,sommar och vintern, SKOTER<333

83. Kan du åka slalom? vet ej 

84. Vad har du ätit i dag? gött har jag ätit

85. Vad har du för utbildning? inget ?

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ögonen :)

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? bena,magen..;P

88. Vilken är din bästa egenskap? ööhh vad ska man säga? inget?

89. Vilken är din sämsta egenskap? dåligt minne,ful

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?  mupp?

91. Saknar du någon? JAAA

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? hihi jo det tycker jag! :') <33

93. Vad gör dig ledsen? när någon dör.. :(

94. Vad gör dig glad? när andra skrattar :)

95. Har du varit gift eller förlovad?aa på skojj;)

96. Vad ska du göra i helgen? på måndag fylla år :''D

97. Vad är det knasigaste du gjort? råka försiga mig om en present ... 

98. Vad har du för laster? och det är?

99. Vem är din förebild? mupp!

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? göra ett GRATTIS kort till farfar och chatta med emil.. <3








.






 
 
Ingen bild

julia

2 februari 2012 15:12

hehe jag lånar din lista :)

besök gärna: annorlundamotiv.bloggplatsen.se :D

isabelle johansson

24 september 2012 20:27

okej gör du så :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelle johansson - 12 oktober 2015 11:19


Idag är de måndag, fett seg måndag, nu ska jag ha möte på soc... Hoppas verkligen att de går bra med första kontakten nu ang att jag är gravid. Jag kan bara hoppas på att allt går bra ;p ...

Av isabelle johansson - 11 oktober 2015 23:53


Haha vet att de blir väldigt många inlägg nu men måste skriva av mig få ur mig allt på nå sätt :p Detta klarar jag oavsett om de kommer vara otroligt svårt men detta är min dröm och har alltid varit att få barn/bli gravid.. Förr förra inlägget var i...

Av isabelle johansson - 11 oktober 2015 23:46

Mat hjälper alltid! Resten av kvällen har bestått av detta! Tack till er som funnits här för mig! Verkligen! Det betyder otroligt mycket och de tror jag ni förstår ...

Av isabelle johansson - 11 oktober 2015 20:57


Detta kommer bli ett djupare inlägg... Jag är i vecka 7 i graviditeten... Jag fick ett sms "jag får bara mindre och mindre känslor för dig varje dag sen du blev gravid. De är slut. " å massa sånt... Du sa även att du inte är redo att bli pappa visst ...

Av isabelle johansson - 2 juni 2015 14:38

Idag är jag ledeig och det innebär att det är Tisdag är oerhört trött vill bara sova egentligen men Amanda ska komma hit senare och min pojkvän om han mår bättre som man får hoppas på! Han har migrän och jätte ont i ryggen så han kanske inte orkar ko...

Ovido - Quiz & Flashcards