isabelle98johansson

Alla inlägg under juli 2013

-.-

Av isabelle johansson - 19 juli 2013 11:09

Orkar knte med blogg via mobilen... hade skrivit en halv sida så försvann det! Och.. sen så typ 20 bilder så tog jag en bild.. så försvann allt... HELVETE

Av isabelle johansson - 13 juli 2013 10:35

Är i Stockholm! :) kom fram vid kanske 7-halv 8 i morse... har väl kanske sovit 1h .. ska försöka vila lite nu så ska vi göra då sen:) ni kan gärna va sociala på kik där heter jag issagordon
För har tråkigt just nu;) är sjukt skönt här nu:) och hemma så spö regnar de XD och här e de kanske 20 grader i solen:) har föresten vvarit en rolig och jobbig natt;)

Av isabelle johansson - 12 juli 2013 02:10

Hej i dag har jag varit på marknad:) köpt kepsen, halsbandet *ÄR INTE KRISTRN*, sen så hittade jag rn bikini:)) är nöjd med den! Imorgon drar man till Stockholm och har de mysigt där ett tag sen så kanske vidare till Göteborg och träffa släkten och så:) blir åxå super mysigt!? aja ska sova godnatt???

Av isabelle johansson - 9 juli 2013 23:16

  först ego pic... sen annat nice

 

 

                                                   

ÄLSKAR DEN BILDEN PÅ MIG

Av isabelle johansson - 9 juli 2013 23:03

         

Av isabelle johansson - 3 juli 2013 17:11

Headern e skit.. gjorde en annan igår men då gick de inte så ska försöka fixa sen.. men aa nu ska jag till stan med bil haha sen bah hem igen å har nyss duscha:)

Ovido - Quiz & Flashcards