isabelle98johansson

Alla inlägg under november 2014

Av isabelle johansson - 30 november 2014 22:13

Jag har varit på julmarknad idag och även handlat en julklapp & även köpt ett azum skal (inte de på bilden) ett annat som jag är väldigt nöjd med:)) var även med Josefine, å siwe en snabbis, de va najs:) ska nog träffa han fler gånger:)
Sen så har jag inte gjort mycket annat, jo har handlat lite grejs annat än de jag skrev där uppe men orkar ej lägga upp bild på allt, silver örhängen-ploppar å sånt tråkigt :)

I igår sov jag hos mina kusiner å de var mysigt:) lekte mycket med deras Kattunge Gandalf :') ÄLSKAR verkligen han <3 på lördagen kollade jag gymnasie för de var öppet hus sak asså jag orkar inte med allt med skola.. Börja fan gråta inför allt folk asså åh :(( kmr inte komma in på den linjen jag vill så blev jääävligt less :((
Känner bah att jag ger upp

Av isabelle johansson - 28 november 2014 07:03

.

Av isabelle johansson - 25 november 2014 13:50

just nu är jag i skolan, sen ska jag vara med Jenny:)

.

Av isabelle johansson - 21 november 2014 11:09

Av isabelle johansson - 18 november 2014 16:57

3,5 timmar.. Från kvart över 10 :s oj oj

Kmr ju va helt död

Av isabelle johansson - 17 november 2014 07:42

Ah bilden går tala men det kommer nog gå bra för att jag vet att jag har mina kompisar i skolan så dom kommer hjälpa mig om jag behöver de<3
I helgen har jag varit barnvakt å varit med Elma å de var kul:)

-

Av isabelle johansson - 14 november 2014 00:21

Jag var tänkt ännu mer på mötet som var och när jag har tänkt så e jag väääldigt nöjd ändå fast de känns skit å börja skolan.. Ska till en läkare imorgon.. Ska prata om min depression & byta/höja medeciner å börja med sömn medicin så vi får ju se hur allt går... Sen efter de ska jag va barnvakt t min kusin:)) det ska bli kul!

Dom hade öppetthus på praktiska gymnasie så jag åkte dit med Jenny & hade kul med henne där så men jag vet vad jag vill och det är att gå barn & fritid... Men får se hur det går med betyg:)

Jag å Jenny ^
|

Ska även vara med min finaste i helgen <33

Ovido - Quiz & Flashcards