isabelle98johansson

Alla inlägg under december 2011

Av isabelle johansson - 28 december 2011 14:55

bara typ 1 bild för att inte bloggen ska vara död?


 pöss <3

mariioo <3

LULEÅ <3 

TOG TYP DEN HÄR BILDEN FÖR 10 MIN SEN .. :) <3         

-,-

Av isabelle johansson - 27 december 2011 13:24

kommer bilder från jul sen när jag orkar lägga upp bilder ! :o 

-,-

Av isabelle johansson - 27 december 2011 13:24

kommer bilder från jul sen när jag orkar lägga upp bilder ! :o 

Av isabelle johansson - 27 december 2011 13:21

har haft mellan : 38-40 : graders feber :'( sen jul :( 



så har faktiskt inte så mkt och skriva...:/ men kommentera gärna det e ni lite dåliga på :/ 

Av isabelle johansson - 24 december 2011 12:48

nu är jag inte bara lite skrämd... åkte bil idag men skulle inte ha gjort det... när farmor var på graven och skulle tända ljus... så lyssnade jag på radion så tog batteriet SLUT :( gissa om man blir rädd...? 

Hade du blivit rädd om du hade typ 2 bilar och sen så tjorvar ena bilen tjorvar ena dagen och sen den andra bilen nästa dag...? :/ eller ? 




MEN GOD JUL TILL ER ALLA <3 

Av isabelle johansson - 23 december 2011 19:15

GOD JUL!!!! <3 




hej .. alla ni som undrar .... ska fira jul hemma... ska bli kul.. :) men hade inte den bästa dagen idag... MISSLYKADES med typ allt jag har gjort... :/ aja GOD JUL på er alla söta <3 

bjuder på nån bild... 

haha kalle med tomte luva ...

så sööööt jag är.. i tomte luva..

    FINDUS och TOMTEN :D <3 så himla söta 

och till sist en gammal bild på mig --->     

 

Av isabelle johansson - 22 december 2011 22:18

förlåt att jag inte har bloggat asså förlåt kan ni förlåta mig? :0 



men asså jag har typ inte haft tid.. men jag har haft ganska bara fast idag så var det inte så¨kul... för jag hade köpt jul klappar i stan och när vi skulle åka hem så skulle vi typ handla före... nja vi kunde inte gå in för bil dörrarna hade fasnat.. jätte kul.. NOT blev helt stumm...  och när jag kom hem så fick farfar komma och öppna dörrarna och min dörr var mest frysen.. jag kom ut... haha . jag gick in .. sprang upp på mitt rum tog med med min findus... <3 sen så grät jag var så chockad så jag grät och sen var det slut men snart är det jul :D <3 love jul <3 !!! ajja e faktiskt ganska trött nu ska slå in jul klappar i morron och lite sånt.. små pyssla och så typ hej då alla söta <3 

sova <3 

ledsen.. <3     

Av isabelle johansson - 4 december 2011 20:43

i morron ska man till arcus åsså ska man stanna där sen efter :) <3 ska bli ganska kul !!!! men ska typ dra nuu herrå <33 föresten ska dra och chatta med min göllung!!! <33 ( kille ) ;) <333

Ovido - Quiz & Flashcards