isabelle98johansson

Alla inlägg under december 2011

Av isabelle johansson - 4 december 2011 20:40

hej hej visste du att...??  alla har känslor.. gör ingen ledsen..  <3 

Av isabelle johansson - 3 december 2011 20:57

hmm... sorry för att jag inte har bloggat på typ as länge :/ men har mycket att tänka på , killar , skolan , kompisar , julen , och sånt ... men iaf tro INTE att jag har slutat blogga för det har jag inte.. men ni kanske undrar lite??? fråga på ;) <3 fråga exakt vad ni vill glöm att jag värkligen älskar när ni kommenterat ;) <3 ... borde värkligen blogga MER okejj skojjjade MÅSTE blogga MER typ varje dag ... ;) <3 hehe sorry men ni kanske vill veta vad jag gör och vad har för känslor för en kille .... men inte just nu för just nu ska jag gå och se film med min kusin vi ska typ se kronjuvelerna och dricka <3 dr . pepper <3 och äta chipps och gott så ska nog gå nu LOVAR ska blogga mer (nöjda?) men ska nog gå nu så att han inte lässnar och inte vill se filmen nå mer... :( så ska NUUUUU ;) <3 puss <33 

Ovido - Quiz & Flashcards