isabelle98johansson

Alla inlägg under januari 2014

Av isabelle johansson - 11 januari 2014 22:21

         


Varit med Tantiiiii  vi har sett på film(skräck som vanligt ;), skarattat, hahah dansat runt en stol i en halv timma hahahha we are weirdoz ;)  haha o ätit massa :O, och jag e as trött hahahha :P haha somnade 7 på morgonen kanske sen vid 20 i 12 blev jag väckt -.-


aldrig mått som jag gjorde igår...



varit sjuk på fredag o torsdag var jag sjuk :O jag typ ba sov hela tiden :P knas ju!

Av isabelle johansson - 2 januari 2014 20:02

Hellue :)

Jul blev hyfsat bra ändå :) men hade kunnat vara bättre... jag hade kunnat fira jul med pappa som det var tänkt... men blev inte :/  annars var det hyfsat ok :) om man bortser från det :)


Nyår var helt awesome men vet inte om Tant och Martin tyckte det ^^firade med dom :) haha något hände med mig... jag blev helt hyper så jag bah höll på.. haha asså ja jag ba skaratta åt ALLT... precis allt... undra vad dom egentligen tänkte om mig ;) haha. juste ^^jag och Tantii hade snö krig hahahha XDDD lite bilder men inte från i helgen^^ <3


       

HOPPAS ALLA KOMMER HA ETT SUPER BRA ÅR. FRÅN MIG OCH NALLE PUH <3 :* 


   

Ovido - Quiz & Flashcards