isabelle98johansson

Alla inlägg under juli 2014

Av isabelle johansson - 28 juli 2014 21:42

Fått super fina saker idag!

Ett läppstift. ^
|

Av isabelle johansson - 28 juli 2014 21:40

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 9 månader
Älskar han verkligen mer än allt annat<3

Pappa har även opererats idag! Verkar ha gått bra! (Gammal bild på mig å pappa)

Av isabelle johansson - 20 juli 2014 12:59

Igår mådde jag helt sjukt konstigt! Mådde illa, kallsvettades, var hungrig, ville spy, hostade
Var sjukt obehagligt! Visste verkligen inte vad de var! När jag kom hem efter en promenad så la jag mig på golvet på toan och kändes som att jag skulle spy, var darför jag gick till toan... När jag la mig på golvet så var de kallt och skönt, kunde ha somnat där men tänkte "kan ju inte sova på toa golvet hos en kompis" så jag gick å la mig i sängen men kändes helt jobbigt å väl gå till sängen, usch vill inte vara med om de här igen :/
Men mår bättre idag!

Av isabelle johansson - 20 juli 2014 12:54

Jag har hunnit med att shoppa, är väldigt nöjd över de jag köpt åxå!

Älskar dom här verkligen<3

Den tröjan och klänningen har jag köpt:) är väldigt nöjd!

Har hunnit med att vara och se

Och de var helt underbart!
Har även sett panetoz
Two massive
De var en cool upplevelse!

Fick hans glasögon! Dom han har på sig där! As coolt! Är jätte glad! Älskar dom!!!!!

Panetoz!

Av isabelle johansson - 20 juli 2014 12:46

Har varit helt underbart när dom från Göteborg har varit här! Och sjukt varmt! Tror nästan det var dom som tog med sig värmen!

Av isabelle johansson - 7 juli 2014 12:08

Idag är det riktigt varmt!! Till och med jag tog på mig klänning idag!;) det händer verkligen inte ofta!
Idag får vi besök från Göteborg och dom ska vara någon vecka:) kul tycker jag!

Ovido - Quiz & Flashcards