isabelle98johansson

Alla inlägg under februari 2012

Av isabelle johansson - 1 februari 2012 21:34

kul... hatar findus just nuuu!!!! han klöste mig nyss under ögat och vid nösan och örat   aah vi kan väl säga att det INTE gjorde ont alls.... NOT det gjorde typ as ont kalla mig känslig om du så vill bryr mig inte... kan säga att jag grina -.-  kalla mig grin olle om du vill OCH gör det .....  ser det ut som att den här " snälla " katten kan göra nåt sånt?     

Av isabelle johansson - 1 februari 2012 17:22

Hej kom nyss på att jag fyller år på måndag nu LOL att jag inte har kommit på det tidigare ;O

Ska nog till skolan i morron :P borrong :P och jag längtar till på måndag haha vem längtar inte tills "du" fyller år? ;O hahaXD nä men tror att jag ska ha mitt släckt "kalas" på lördag ... vet ej men tror det vet inga tider .. ;P 

ni kan ju ringa om ni vill komma eller så;) tånkte kanske ha nån kompis fast vet ej vem.. ;) haha X''D ajja vem vet vem kommer? ;) haha XD haha vem vill komma? vem har jag bjudit? love you 


föresten kolla in denna blogg ! http://emilkingeen.bloggplatsen.se/

Ovido - Quiz & Flashcards