isabelle98johansson

Alla inlägg under juli 2012

Av isabelle johansson - 19 juli 2012 22:50

sur jag blir!! 3 gången jag får skriva om det här blogg inlägget!!!!! ;/ ajja börjar om igen dåe..



N i kanske undrar hur jag har haft det??? de ska jag berätta har haft underbar tid har mått skir , har förlorat en bästis har skaffat mig en ny nästan bäztis ^.^  hihi sanna<33 hopppas det inte gör nå om jag lägger upp nån bild på dej<33 hihi  ja juste hade loovat er bilder på gordon ;) och kanske kommer upp en bild på mig åxå ... ;) hihi men ajja hoppas iaf att det inte gör nåt om bilderna kommer random.... för de kmr dom iaf ;) 

 

 


    kommer blandade åldrar från gordon <3

    älskar dej<33333



  jag och sanna hade en under bad kväll... <3<3<3<3   



  övertrötta tjejer som har dyngnat <3


    ååh jag vill ha benet^^


  meeee


  jag vill leka med dej ;) 

lill tanten som är 13 år vill nog inte leka 





  meeeh så har min lill älskling tagit gordons bedd göllungen min <33



  jag vill ha tensel.--



  ÄLSKAR dig mest av allt min syster <3

  är vi lika???? jag och syrran XD


  när jag var depp... ritade jag det här  sry om det blev fult men men 


  hihi jag!!! haha tutten och glasögonen e faik lugn ;)     i am the pressent  hej hej jag hihi    pappas flicka ;D   mee ant u know it?;D   naafeeenpoof=söööt  hahahahhahahhahahahahhaha    sweety

  jag på midsommar kmr mer av alla bilder imork´gon om jag hinner blogga då kanske skulle bada min lilla älskade gordon ^^ <3

Ovido - Quiz & Flashcards