isabelle98johansson

Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

‎13:15 = vårcentralen ..............................

Av isabelle johansson - 23 juli 2012 10:14

kan berätta hela histoien från första början..


först var gick jag in i en trappa... och julia trodde att mitt huvud skulle få ett hål!! hahah jag e så fail som det bara gåår!! jag skrattar när de gör ont typ och gåter åxå... -.- det är nåt fel på mig tydligen 


och sen när jag och emilia julia kom hem så prtade hennes mamma i telle och vi tjuvlyssnade ....  och sen fick vi panik och började springa och först sprang jag in i julia... och sen med tån i väggen så att ja vad ska man säga... men aa spring in med TÅN i VÅGGEN så att asså den for snett och haltar nu... skrattade fäörst sen grät sen skratta sen grät och jaa natten då vaknade jag typ 3 på natten och hade ont i tån om att nån hade sågat av mig tån... och sen dagen innan hade jag och emilia sett en tortyr film och då känndes ju exakt som de ... eller jag trodde att nån hade sågat av min  tå så jag typ tog av bandaget och kollade.... och den vaar borta hahah skojja men asså ni kanske fattar eller så inte!! kunde inte sova av smärtan fast jag hade tagit på värktabbletter ..... -.-    ajja ska göra mig i årning nu som sakt ‎13:15 = vårcentralen .............................. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelle johansson - 12 oktober 2015 11:19


Idag är de måndag, fett seg måndag, nu ska jag ha möte på soc... Hoppas verkligen att de går bra med första kontakten nu ang att jag är gravid. Jag kan bara hoppas på att allt går bra ;p ...

Av isabelle johansson - 11 oktober 2015 23:53


Haha vet att de blir väldigt många inlägg nu men måste skriva av mig få ur mig allt på nå sätt :p Detta klarar jag oavsett om de kommer vara otroligt svårt men detta är min dröm och har alltid varit att få barn/bli gravid.. Förr förra inlägget var i...

Av isabelle johansson - 11 oktober 2015 23:46

Mat hjälper alltid! Resten av kvällen har bestått av detta! Tack till er som funnits här för mig! Verkligen! Det betyder otroligt mycket och de tror jag ni förstår ...

Av isabelle johansson - 11 oktober 2015 20:57


Detta kommer bli ett djupare inlägg... Jag är i vecka 7 i graviditeten... Jag fick ett sms "jag får bara mindre och mindre känslor för dig varje dag sen du blev gravid. De är slut. " å massa sånt... Du sa även att du inte är redo att bli pappa visst ...

Av isabelle johansson - 2 juni 2015 14:38

Idag är jag ledeig och det innebär att det är Tisdag är oerhört trött vill bara sova egentligen men Amanda ska komma hit senare och min pojkvän om han mår bättre som man får hoppas på! Han har migrän och jätte ont i ryggen så han kanske inte orkar ko...

Ovido - Quiz & Flashcards