isabelle98johansson

Alla inlägg under februari 2013

Av isabelle johansson - 16 februari 2013 10:24

Jag skulle lägga upp bilder på mitt halsband.. de är de med tassen iaf :') fick de av pappa :') är så himla glad över de.. älskar de så mkt.. <3
De andra halsbandet fick jag av min super gulliga pojkvän är så snyggt älskar de åxå sjukt mycket.. och dom där kommer jag kunna andvända när jag vill och så!!:) är så lycklig! !:)

Av isabelle johansson - 16 februari 2013 10:24

Jag skulle lägga upp bilder på mitt halsband.. de är de med tassen iaf :') fick de av pappa :') är så himla glad över de.. älskar de så mkt.. <3
De andra halsbandet fick jag av min super gulliga pojkvän är så snyggt älskar de åxå sjukt mycket.. och dom där kommer jag kunna andvända när jag vill och så!!:) är så lycklig! !:)

Av isabelle johansson - 15 februari 2013 11:48

vad tycks om min nya header?

och min nya stil? säg jätte gärna!!:)   

bye bye

Av isabelle johansson - 14 februari 2013 09:02

Hej hej :)
Idag ska jag vara med min älskade pojkvän!! Kommer aldrig lämna dig i första taget vad som än händer.. ? du är den som gör så att jag har ett leende på läpparna varje dag! Så att jag orkar leva.. du är mitt liv! Du är en del av mig nu.. du är den bästa som finns i mitt liv. Du får aldrIg lämna mig.. LOVE U FOREVER?????

Av isabelle johansson - 14 februari 2013 09:02

Hej hej :)
Idag ska jag vara med min älskade pojkvän!! Kommer aldrig lämna dig i första taget vad som än händer.. ? du är den som gör så att jag har ett leende på läpparna varje dag! Så att jag orkar leva.. du är mitt liv! Du är en del av mig nu.. du är den bästa som finns i mitt liv. Du får aldrIg lämna mig.. LOVE U FOREVER?????

Av isabelle johansson - 12 februari 2013 09:55

Igår åkte jag ju slalom:) de var jätte kul. I liftn så blir de nå konstigt med mina skidor.. så att vi åker åt ett håll.. och hilding och knut ramlar.. hehe ja sen åkte vi in och fråga i en stuga.. och då kom nån random kille och sa "vikten"? Haha höll på att dö.. sen så ramla jag i skogen fast först ramla knut före i två träd hahha.. sen så hoppade vi lite .. såg ut som att vi hade 0 koll på vad vi gjorde haha... de är så j*vla azum att åka slalom med dig knut?
KNUT=FANNY HILDING=JAG VÅRAT ORINALA JAG NÄR VI ÄR AZUM;) aja bye bye?

Av isabelle johansson - 12 februari 2013 07:34

Hej alla friska;) just nu sitter jag och tråkar på bussen så tänkte jag skulle göra ett snabbt inlägg:)
Jag är ganska små sjuk :( är hes, täpp i näsan, ont i halsen , snuvig.. ja ni vet sån skit. :'( och är hur trött som helst.. borde sova middag idag hahah... har rligons prov idag.. :( inte kul precis bara sjukt jobbigt och dessutom när jag är så trött. . Ajja ska vara social med JENNY nu på bussen :) bye bye

Av isabelle johansson - 11 februari 2013 23:16

Hej :) har åkt slalom idag :) och ja jag är ganska speciell när jag åker slalom ^^ haha..
Men tidigare idag så hade vi idrott fast jag var helt säker att vi har de öå tisdag -.- drygt.. höll på att frysa ihjäl.. hade inga vantar eller mössa.. bara vanliga kläder.
Men sen då jag skulle åka buss hem stannade jag i byn för att möta upp min älskade knut haha ? vi gick hem .. så kommer ens mamma nästan.. så himla pinsamt för vibtyp flamsar.. eller ja.. haha dog seriöst men men nu ligger jag här i sängen och är halv död.. / sjuk.. hehe :'( så ska nog försöka sova lite nu godnatt på er alla Sööööta?

Ovido - Quiz & Flashcards