isabelle98johansson

Direktlänk till inlägg 17 mars 2013

varför?

Av isabelle johansson - 17 mars 2013 14:23

Jag är sjukt ledsen för vissa andra saker, och så kommer du där och försämrar de åxå.. genom att skylla allt på mig allt är mitt fel allt är mitt fel men själv går du och snackar skit om mig med dom jag till och med känner de värmer jävligt mycket. . Tack.. vissa saker kommer jag inte kunna "smälta" nu.. när de har hänt. .varför jag gjorde de varför att jag ville inte såra dig och jag vill att du ska inse de men de gör du inte-.- såhär gjorde du förra året åxå.. att du gick o snacka skit och sa mest privata sakerna om mig som du lova att inte säga men nej nej.. vet inte om våran vänskap borde ta slut här och nu men skulle kännas så tomt utan dig ändå!! Älskar dig inerst inne men nu uttre lagret vet jag faktiskt inte.. eller om de är tvärtom. .

 
 
Ingen bild

WTF!?

19 mars 2013 14:24

Amen vafan? du kan ju fan inte lägga ut sånt! tänk lite på andra personer och deras känslor, nu vet jag inte vem du skrev om eller om du skrev om någon speciell! men de är ändå inte rätt! tycker du ska ta bort detta inlägg nu! Jag kan fan anmäla det här! så ett tips är att ta bort innan jag anmäler de som nätmobbning! ditt liv kommer bli ett rent helvete isf! TA BORT INLÄGGET! FÖRFÖLJER DIG ANNARS!! VET VART DU BOR; VART DU GÅR SKOLA! ALLT! TABORT!! :D tack för mig :D

isabelle johansson

21 mars 2013 21:55

gör mitt liv till ett helvete då skulle bli kul och se om du kan de :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelle johansson - 12 oktober 2015 11:19


Idag är de måndag, fett seg måndag, nu ska jag ha möte på soc... Hoppas verkligen att de går bra med första kontakten nu ang att jag är gravid. Jag kan bara hoppas på att allt går bra ;p ...

Av isabelle johansson - 11 oktober 2015 23:53


Haha vet att de blir väldigt många inlägg nu men måste skriva av mig få ur mig allt på nå sätt :p Detta klarar jag oavsett om de kommer vara otroligt svårt men detta är min dröm och har alltid varit att få barn/bli gravid.. Förr förra inlägget var i...

Av isabelle johansson - 11 oktober 2015 23:46

Mat hjälper alltid! Resten av kvällen har bestått av detta! Tack till er som funnits här för mig! Verkligen! Det betyder otroligt mycket och de tror jag ni förstår ...

Av isabelle johansson - 11 oktober 2015 20:57


Detta kommer bli ett djupare inlägg... Jag är i vecka 7 i graviditeten... Jag fick ett sms "jag får bara mindre och mindre känslor för dig varje dag sen du blev gravid. De är slut. " å massa sånt... Du sa även att du inte är redo att bli pappa visst ...

Av isabelle johansson - 2 juni 2015 14:38

Idag är jag ledeig och det innebär att det är Tisdag är oerhört trött vill bara sova egentligen men Amanda ska komma hit senare och min pojkvän om han mår bättre som man får hoppas på! Han har migrän och jätte ont i ryggen så han kanske inte orkar ko...

Ovido - Quiz & Flashcards