isabelle98johansson

Alla inlägg under september 2012

Av isabelle johansson - 26 september 2012 22:07

Förlåt för att jag inte har bloggat på super länge... Men jag lär väl blogga mer nu när jag har blogg appen på mobilen ;)

Men föresten i stockholm så hade jag super kul och ps. Åkte allt på grönan och de läskigaste 2 gr ;) ;) får lägga upp nån mer bild sen ;) ;) har typ kanske 3 på mobilen..:)


Haha min nya klass är awesome! Alla har fått en macbook air 13
Hahahha min faster karro blev avis hon hade nyss köpt en sån exakt lika dan hahha!! ^^ och jocke i klassen haha han e rolig att vara med och han passar i mina glasögon (fejk) ofc haha, var med jocke och filip nån dag och gordon haha var jätte kul och vi spelade fotboll hatar egentligen det men var kul då... Haha jocke och filip brukar typ tjaffsa om vem som.ska mina glasögon haha super gulligt;)
Och så är båda så gulliga kan fråga om jag får ta kort på filip men har bild på jocke men vet ej om jag får lägga upp den... Hihi men men ska nog sova nu får blogga mer imr^^ ;)) pöss och hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards