isabelle98johansson

Alla inlägg under november 2011

Av isabelle johansson - 12 november 2011 13:46

<3   

Av isabelle johansson - 12 november 2011 13:42

 

emil :D <3 

Av isabelle johansson - 12 november 2011 13:28

den finaste <3

den finaste <3 

den finaste <3

haha jag i wb med felicia <3 

<3                    

Av isabelle johansson - 12 november 2011 13:10

hej jag vet borde blogge mer men isf så får ni faktist åxå kommentera det mycket roligare att blogga då! <3 men igår så var jag först med sofia och sen så baaah smsade felicia mig och fråga typ om hon fick sova hos mig och det gick <3 :D så hom har sovit hos mig :D men det måste ju såklart göras om :D men då får jag typ inte skratta till allt vad som änn händet hon typ rörde på handen och jag skrattade   lite fail typ... men idag så vaknade jag vid 10 och dåså sa felicia att jag hede sakt - min godis, du är en mupp .... hahha i sömn och att hom typ hade knäatt mig i ryggen i sömnen :P märkte inget.. :D <3 aja ska gå nu ska nog  föe nu är felicia i duchen och jag ska klä på mig nuuuu så hej då puss puss älskar er som kollar min blogg !!!! :D <3 

Av isabelle johansson - 7 november 2011 19:11

hej hej bloggar i morron för orkar inte nu : / ingen kommenerar ju ändå INTE :( men iaf lägger upp bilder i morron !!!! :D pm ni vill?

Av isabelle johansson - 7 november 2011 15:03

NI skulle ALDRIG kunna förstå hur mycket han betyder ................ <3 om inte han hade funnits så hadde inte ens mitt <3 funnits !!! 

Av isabelle johansson - 7 november 2011 14:43

hej du kanske vet... eller nej det vet ni INTE men kommer ni få veta !!! och det är en kille som betyder så himmla mycket för mig .... <3 ( 100 % ) vill ALDRIG förlora dig ( EMIL ) !!!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards