isabelle98johansson

Alla inlägg under november 2011

Av isabelle johansson - 5 november 2011 19:08

hej idag har jag varit med fanny vi gjorde inte så mycket... men nyss har korro<3 köppt dill chips <3 TACK <3 och saga skulle sovaaaaa hos mig  ( min kusin ) :) <3  nu ska jag typ bara cilla lite :D eller ska jag`? hmmm... eller blogga:D vad tycker du om min blogg? ska jag byta header? :o ni bästämmet? :D ajaaa ska vara social med min söta kusin saga nu :) bloggar mer senare :D <3 fick ej lägga upp en bild på min sötaste lilla saga ! :'(  ajjja herrå pussssss  

Av isabelle johansson - 4 november 2011 22:49

vill vara med ELMA <3 <3 <3 love you <3 

Av isabelle johansson - 4 november 2011 22:36

har färgat håret !!!! :D <3 vad tycker du? en bild! ;) <3 

en lite bättre :) <3   

Av isabelle johansson - 3 november 2011 16:51

hej svejs nu har RASMUS och SAGA  & min faster ELLI  kommitn :D <3 då blire att äta tackos snart <3  I LOVE TACKOS ;) <3 har fått m ärva kläder ;) och mästtroligt så ska jag till den bästaste av dom bästa FELICIA <3 ajja hhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rråååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååååååååå ååååå puss pöss på dig <3  

Av isabelle johansson - 3 november 2011 12:33

asså hej på dig som INTE kommenterar får gärna göra det !!! och ni som göre :D love er <3 <3 <3 <3 <3 <3 tack till alla som följer min blogg och kommenterar och kollar iaf <3 <3 <3 <3  thihihi <3 ska kolla om jag hittar nån bra bild nu !!!  du är mitt ALLT !!!  om du inte hade funnits så hade INTE jag funnits!!! <3 




du är mitt allt och kommer alltid vara det! om du inte hade funnits så hade inte jag funnits!   <3     

Av isabelle johansson - 2 november 2011 22:35

Kolla denna bloggen varje daaaaaaag och


kommentera och ställ frågoooor! 



by. feliciajacobsson

Av isabelle johansson - 2 november 2011 22:31

Fråga vad ni vill! 



        

Av isabelle johansson - 2 november 2011 22:12

hej hej vetu? jag vill vara med nån du som jag tänker på som jag smsade med typ exakt varje liten sekund <3 hihi <3 som jag älskar <3 <3 som bor ganska nära mig <3 ( love you )  bara så du vet <3 gillar massa folk<3 och iadag när jag var på IKEA så såg jag typ en snygg kille ..... <3    fast vill vara med dig <3 .... om du vill vara med mig kommentera <3  känner du mina innersta tankar så smsa mig eller kommentera.................................... MEN  nu ska jag gå ner och kolla lite... men åxå kommentera gärna min blogg !!! och gillar välgigt mycket..... <3  gissa ! <3 vad tycker du om min blogg? ;) vad tycker du om mig? beskriv!!!!! <3 <3 beskriv gärna åxå vad du tycker om mina bilder och min blogg ! <3 <3 <3 aja ska nog ta och gå nej och vara social nu :D <3 herrå ps. kommentera !!!!!!!!!!!! <333




Ovido - Quiz & Flashcards