isabelle98johansson

Alla inlägg under november 2011

Av isabelle johansson - 7 november 2011 09:50

hej du vad ska jag göra så att ni kommenerar? snart is jag INTE bloggga! och vill ni verkligen att jag ska läggga ner bloggen? :o 

Av isabelle johansson - 6 november 2011 21:22

hahahhahahahhaha LOL <3

thihihihi <3 

hihi jag !!!! 

söööööööööööööööt kisse <3 

ingen badkruka?

MALLIS <3 kommer ALDRIG  att GLÖMMA !! <3

              där går jag !

ooooooooooobbbs !!! DÄR SITTER JAG!

fiiin minnn asså!!!

love!!! 

       


LOVE !!!!!!!!!!!!

en fin bild? 

thihhih <3

e jag fin eller ful? 

gnugga hööövet alltid ok? 

JULIA <3 

hihi typ as söööööööööööööööööööööta !!! <3

haha COOL? svar = ja!?                     

svar = ja längtar efter SNÖ!!!!!!!! ?   

Av isabelle johansson - 6 november 2011 21:04

jag !!!

jag!


så här kan man se ut en söndag! ;) (om man heter isabelle!)   

Av isabelle johansson - 6 november 2011 20:15

LOVE ... <3



JAG på skoter  <3 

thihi<3 

bara skotern ! :D <3 



min katt findus <3 

          

  naaaw gud vad fin bild jag hitta! :D <3 



LOVE !!! <3

Av isabelle johansson - 6 november 2011 20:10

idag har jag inte gjort så mycket fast jo <3 jag har gjort om i mitt fina rum <3 och så ni vet så bloggar jag mer ju mer ni KOMMENTERAR !!!!!! <3  ajjjja det är ganska cill ingen skola i morron! :D <3 ndra vem man ska vara med ... :D <3

vem ? vem vill vara med mig? 

Av isabelle johansson - 6 november 2011 19:36

asså vet nu hur tråkikt det är när nu INTE kommenterar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! is ju inte snart blogga om ni inte kommenterar !! HALLÅ NÅN FATTA!!!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards