isabelle98johansson

Alla inlägg under november 2011

Av isabelle johansson - 17 november 2011 15:01

asså gud vad jag är dålig på att blogga! men asså om jag ska vara ärlig? så jag jag faktist varis på bio med finaste EMILIA <3 vi såg braking dawn den är serigöst DEN BÄSTA  filmer jag har sett i år!!! FATTA hur bra den är! .... men ni kan få sen nån bild... 

LIK? ;O

där var jag ;o

     ja hitta en fin bild bara..

   <3 

   love?                           ... 

  THIS LOVE!!!                   ÅXÅ love!!

<3    hejsan  jeeeeeh       en fin bild? ... <3 asså jag får mer och mer känslor för.. <3 EMIL!<3  asså jag tar en inte bara för snygghet?! asså det viktigaste är att man är snäll , litar på varran..    att man hjälper "varrandra" om man har det svårt eller så..                                                              



















..... ja då vet ni det!!!          LOOOVE!! 

 SÖÖÖT puss                       men lyssna jag är faktist farlig ;)        mina skor..         puss puss 

         

Av isabelle johansson - 15 november 2011 15:39

hej hej jag har tråkigt... vad ska jag göra?   

Av isabelle johansson - 14 november 2011 20:09

är typ förkyld...   hostar typ så jag håller på att spy :/ inte kul... men orkar typ inte blogga så mkt så men om jag e hemma från skolan i morron så bloggar jag ju ( ofc ) ;) aja men hej då puss puss KÄNNER MIG SÅ! ( grå och trisst ! )    

Av isabelle johansson - 13 november 2011 19:57

hej idag har felicia åkt hem..  men nyss så åt jag tårta <3 den var as god med hallon <3 

-_-

Av isabelle johansson - 13 november 2011 14:04

haha typ as gammal bild...

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!!!!!!

gud vad jag hottar gammla bilder...

haha äter-_-

coooooooooolt?!

nåååååååååååååååååååååå sööööööööööööööööööt!

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssssss
ssscccccccccccccccccccccccccccccccccchhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1                

Av isabelle johansson - 13 november 2011 13:58

HAHA cool kalle asså! 

Av isabelle johansson - 12 november 2011 19:18

hej har varit på stan en snabbis och då fick jag en as cool sak... typ en inni hatt som man her på hööövet .... men nu skulle felicia sova en till natt :D och då ska vi nog se nån bra film och nu så håller hon på att städa mitt rum :D men jag baaah - kan hjälpa? / får jag hjälpa? och hon baaaah - nääähj ( man baaah jaha hahahhahahah) NU VET NI DET sen så ska vi nog baka kladd kaka :D <3 så nu ska jag gå puss puss naaaw vad sööööööööööööööt!

göööööööööött <3 :D   

Av isabelle johansson - 12 november 2011 13:49

båda ni betyder så mycket för mig :D :D <3 :D :D  

Ovido - Quiz & Flashcards