isabelle98johansson

Alla inlägg under september 2011

Av isabelle johansson - 20 september 2011 18:31

TJA kommer nog en bild sen ... mhar tonat håret <33 blev ganska bra men syns inte så mycket ?? 




ska på disco på fredag ska bli kul... på lördag så kommer syrrab ( felicia r ) <333 ska åxå bli kul vad ska man mer säga har inte så mycket mer att säga ... eller ???????? 

Av isabelle johansson - 18 september 2011 21:36

min älskade katt   

Av isabelle johansson - 18 september 2011 21:23

haha har varit i lingon skogen haha fans typ inget fick max 100 lingon ... har inte gjort så mycket annat idag åååååhh nej typ skola i moron ... -_- inte det roligaste kanske heheh vad ska man säga ändå ganska kul .....   





ska typ gå nu så herrå puss och kram på dig som läser <333  

Av isabelle johansson - 17 september 2011 22:02

 idag har jag inte gjort så mycket ... har köpt ett wiii spel :D och farit runt i byn :P men ska typ tona håret nån dag ska bli kul och se om jag blir nöjd ... hmmm hehe köpte godis för 50 kr    har typ bara ätit 20 st av alla   då blire ju typ godis i moron och så undra vad man ska göra i moron ???? 




vad tycker du ??  

Av isabelle johansson - 16 september 2011 22:30

Har varit med fanny idag ska åka och köpa wii spel i moron:D men hade typ en vikarie som jag inte gillar om man säger så ?? men ska typ gå nu  skriver i moron <33

Av isabelle johansson - 15 september 2011 17:05

JEEEEEEHH ska på hockey får se om jag hinner blogga efter ska åka snart så hinner inte skriva så mycket ...  har inte gjort så mycket i dag hade en vikarie som jag inte gillar så värst mycket   

hej

Av isabelle johansson - 14 september 2011 20:28

har inte gjort nåt förutom att blivit tvingad ha orgentering  i spöregn-_- 




KANSKE inte det roligaste gillar inte ens orgentering i vanliga fall och nu böhövde jag dessutom göra det i ´spöregn -_-

Av isabelle johansson - 14 september 2011 18:18

har fixat naglarna idag med sofia l :D   

Ovido - Quiz & Flashcards