isabelle98johansson

Alla inlägg under september 2011

Av isabelle johansson - 10 september 2011 21:03

idag så kanske jag skulle följa min kompis till en stuga men fick inte   men iaf ... sen  var jag med min kusin saga då och hennes kompis isabelle och så gick vi till affären och köpte nått typ glass ;) och sen så gjorde vi inte så mycket mer ;)  och när jag var hos ela så skratta vi typ om nån sa hej eller om vi typ kolla på varanndra ;) och så typ flumma vi ... och så somma vi typ vid halv 1 eller 1 vet inte   

fail vi typ mobba hennes hund ludde vi typ hedde på han mössor :s  hehe synd att jag inte hade nån bild på han ... han är en golden iaf jätte söt <33 hmm vad ska man mer skriva???







ska typ sova hos elli nu men har typ inget att göra så bloggar är inne på fb vad ska man annars göra ?? ;) nåt tips?? 


annars så gör jag inte så mycket mer ???jo typ tråkar nu när saga har somnat....


Av isabelle johansson - 9 september 2011 21:04

har inte gjort så mycket ... :P och nu är jag med ELMA och  SOFIA JOHANSSON :D

och vi gör inte så mycket... ska logga in på fb :D och sen ska typ jag och ELMA ska typ kanske prata hela hela natten   men bara kanske;) aja is typ inte skriva så my6cket mer för måste vara social ... <33 

...

Av isabelle johansson - 8 september 2011 21:01

KOMMENTERA MIN BLOGG !!!! :D

Av isabelle johansson - 8 september 2011 20:07

vakna av att jag var sen ... och att jag typ hade panik av att jag skulle komma försent så tänkte strunta i frukosten men fick ej    och ta en frukt eller nåt sen?? 

men annars har skoldagen varit ganska bra :D vi har inte haft matte eller so eller svenska eller nå vi har varit i " skogen "    och det var en as äklig svamp ... som jag höll på att trampa i usch . gillar inte att sova i regn om man inte är i stan <3 eller iaf i en "lägenhet"  om man säger så? det öserner ändå rätt mysigt <33  aja ska nog gå och gåra en as tråkig läxa :P   

<33

Av isabelle johansson - 7 september 2011 20:39

ska vara med med min kusin SAGA och hennes " bästis " isabell och en av mina bästisar ELMA  och det ska bli kul sen ska jag till elma   och sova  haha ...  




undra vda som händer sen ??  kanske lägger upp bilder vem vet ;) aja ska typ gå nu ;) e ju skola i moron och då har vi skoljoggen kanske inte det roligaste ?? eller vad tycker du ??  

Av isabelle johansson - 7 september 2011 20:08

har varit med JULIA och SOFIA L och vi hade as kul i går :D   och vi sminka oss men ... tänkte åka och cykla i byn men blev ej   men som ni kanske vet ??  ÄR SINGEL   HAHAHA  

Av isabelle johansson - 6 september 2011 12:39

hej!! jag är hemma och är sjuk så jag passar på att gäst blogga på isabelles blogg! :D

men jag har fixat isabelles blogg! vad tycker ni? komentera hjärna hennes inlägg! :D

men ni kan kolla min blogg också när ni ändå tittar in på isabelles? Http://feliciaajacobsson.bloggplatsen.se :D och komentera där också! ;D

men nu ska jag gå bye!

   isabelles header som jag har jort! :*

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards